قرائت زیارت عاشورا در کنار قبور شهدای گمنام/آزادسازي خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ششم حزب‌الله آزادسازي خرمشهر را تجلي قدرت لايزال الهي دانست.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۵۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر جمعی از بسيجيان و نمازگزاران مسجد پايگاه بسيج ششم حزب الله حوزه مقاومت شهيد چمران سپاه اراک با حضور در مزار شهداي گمنام این شهرستان بار دیگر با آرمانهاي امام راحل و شهدا تجديد بيعت کردند.

بسیجی هادی تقوایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ششم حزب الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سوم خرداد را يادآور دلاورمردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان خميني كبير(ره) دانست و افزود: آزادسازي خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست تواناي مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولاي متقيان(ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ششم حزب الله تصریح کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است.

تقوایی ادامه داد: عمليات پيروزمند بيت‌المقدس و آزادي خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 پيدايش وضعيت نويني در صحنه سياسي، نظامي جنگ تحميلي 8 ساله و تحولات آينده خاورميانه رقم زد و اسباب اضطراب و نگراني آمريکا و قدرت‌هاي حامي صدام و رژيم بعثي، صهيونيستي عراق را فراهم کرد.

وی افزود: قدرت‌هاي جهاني، به ويژه آمريکايي‌ها براي جلوگيري از سقوط صدام، کمک‌هاي همه‌جانبه تسليحاتي، اطلاعاتي، رسانه‌اي و مالي به بغداد را گسيل داشتند. بازخواني و ترسيم روزآمد اين رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ(فتح خرمشهر) براي نسل‌هاي امروز انقلاب و آينده سازان واقعي اين سرزمين، حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي فرزندان قرآن و ولايت در آن قطعه درخشان تاريخي را براي هميشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌هاي رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و ميهن اسلامي قرار خواهد داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ششم حزب الله تصریح کرد: امروز ما با درس‌آموزي از عبرت‌هاي تاريخي و مقاومت و ايستادگي هوشمندانه برابر نظام سلطه و اهداف شيطاني و ضد ايراني قدرت‌هاي زورگو و مستکبر، براي حراست از استقلال و تماميت ارضي کشور، هويت ديني و ملي ايران عزيز و پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي افتخارآميز و قدرت‌آفرين آن از هيچ تلاشي فروگذار نکرده و با آمادگي فراگير خود تحت رهبري ولايت فقيه و فرماندهي معظم کل قوا، حضرت‌آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) هرگونه تهديد، تعرض و تجاوز احتمالي از سوي بيگانگان و دشمنان فرامنطقه‌اي را با پاسخ سخت و پشيمان کننده و شکستي خفت بار و فراموش‌ناشدني مواجه خواهند‌ ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات