خبرهای داغ:

لزوم توجه ویژه منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر به مسائل فرهنگی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با اشاره به اهمیت کار شورای اسلامی شهر در پیشرفت و آبادانی محیط شهری، رفع مشکلات زیرساختی و توسعه عمرانی و... بر لزوم توجه ویژه به مسائل فرهنگی و رشد شهر و رفع نیاز مردم در این حوزه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
موسی زارعی  در جلسه‌ای که با حضور منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اقلید، رئیس اتاق اصناف، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و... در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد با گرامی‌داشت یاد شهدا، حماسه غرورآفرین ملت ایران در 29 اردیبهشت‌ماه امسال را تبریک گفت و اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود پای صندوق‌های رأی، بار دیگر معادلات مستکبران را به هم زدند.

وی با اشاره به حضور بیش از 40 میلیون نفری در انتخابات امسال بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی، سلطنت‌طلبان، معاندان داخلی و خارجی و... توقع حضور این‌چنینی مردم و حماسه‌آفرینی دوباره آن‌ها را نداشتند اما ملت غیور و همیشه در صحنه ایران به تبعیت از رهبری و در راستای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات موجود ازجمله بیکاری، رکود، مسائل اقتصادی و... بالاترین سطح دموکراسی را به ثبت رساندند.

زارعی به ناامنی و درگیری‌های موجود در نقاط مختلف دنیا و اطراف ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: در اوج ناامنی حاکم در اطراف کشور، انتخاباتی سالم، امن و پرشور در کشور برگزار شد که در ابعاد امنیتی و مشارکتی، مرهون هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید افزود: زمانی که رهبری از ته دل و صادقانه با مردم سخن می‌گوید و از آن‌ها برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کند، مردم نیز با تمام وجود می‌پذیرند و حماسه‌آفرینی می‌کنند.

زارعی این معادله را به جورچین به‌هم‌پیوسته از انقلاب خواند و گفت: حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن اصلی است که تمام مردم و مسؤولان نظام و کشور در راستای آن می‌کوشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تقدیر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر اقلید، اعتماد مردم به منتخبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر را تبریک گفت و با تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌ها و ادای دین مردم و پاسخ شایسته به اعتماد آن‌ها توسط منتخبین اظهار نمود: باید در راستای خدمت صادقانه و مؤثر به مردم کوشید.

زارعی با اشاره به اهمیت کار شورای اسلامی شهر در پیشرفت و آبادانی محیط شهری، رفع مشکلات زیرساختی و توسعه عمرانی و... خاطرنشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و رشد شهر و رفع نیاز مردم در این حوزه اهمیت بسزایی دارد که باید به صورت ویژه موردتوجه اعضای شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه اعتلای انقلاب و خدمت به مردم به ویژه محرومان از اهداف اصلی سپاه است تأکید کرد: سپاه از مردم و برای آن‌ها است و در راستای خدمت مؤثر به ملت از هیچ تلاش، همکاری و همتی کوتاهی و دریغ نمی‌کند چراکه خود را خدمت گذار مردم می‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود بار دیگر از آمادگی و اعلام همکاری سپاه با نهادها و ادارات برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم سخن گفت و از منتخبین مردم اقلید در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خواست به‌گونه‌ای عمل کنند که در پایان چهار سال، شرمنده مردم و اعتماد آن‌ها نشوند.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اقلید به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و بر همت جهادی شورا در راستای خدمت صادقانه به مردم، احترام به قانون و مقررات، تلاش در راستای حفظ ارزش‌ها، توسعه و پیشرفت شهر و الگوسازی آن در استان و کشور، مطالبه حق‌وحقوق مردم و ادای دین آن‌ها تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها