خبرهای داغ:

صعود برق جدید شیراز به لیگ دسته اول/ فارس با 2 تیم در جام آزادگان حضور پیدا می‌کند

تیم فوتبال برق جدید شیراز در بازی پلی‌آف لیگ دسته دوم با شکست حریف خود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
دیدار پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که دو تیم برق جدید فارس و شاهین بوشهر با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه خود به مرحله پلی‌آف راه یافتند تا تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ دسته اول در این بازی رقم بخورد.

در این بازی که با حضور 2 هزار تماشاگر که تعداد قابل توجهی از آنها را شیرازی‌ها تشکیل می‌دانند برگزار شد، دو تیم در یک بازی پایاپای نیمه نخست را بدون گل به پایان رساندند تا نیمه دوم بازی سرنوشت تیم صعودکننده را مشخص کند.

نیمه دوم بازی نیز مانند نیمه نخست با وجود موقعیت‌هایی که هر دو تیم بر دروازه حریف خلق کردند اما نتیجه‌ای در بر نداشت و در نهایت در دقیقه 89 بازی روی حرکت فوق‌العاده آریاکیا و سرتوپ این بازیکن، مدافع شاهین پنالتی داد.

سرانجام در حالی که بازی نیز رو به پایان بود، شوت سعید مرتضوی از روی نقطه پنالتی پایان بخش لیگ دسته دوم فوتبال شد و نام برق جدید فارس به‌عنوان سومین تیم صعودکننده به جام آزادگان ثبت شد.

ترکیب تیم برق جدید فارس در این بازی را مسلم حق شناس، حمید ملکی، مجید بهروزی، احمد نصیری، رضا فیروززاده، سعید مرتضوی، پوریا آریاکیا، قاسم رزمی، مهرداد علیزاده، صادق کرمی(پوریا زارع) و وحید شاکر تشکیل می‌دادند.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده بیژن حیدری به اتفاق محمدرضا مدیرروستا، محسن سلطانی و حسین زمانی بود.

بدین ترتیب در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از استان فارس دو تیم فجر شهید سپاسی و برق جدید فارس حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها