نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

لزوم تلاش جدی برای مقابله با نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن/دشمن جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد/وقت شعار به پایان رسیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سفر اخیر ترامپ و حرکت‌های نمایشی علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی می‌دانند در جنگ نظامی راه به جایی نخواهند برد؛ چراکه آنان یک بار این راه را تجربه کرده‌اند و نتیجه آن را هم دیدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که به مناسبت حماسه سوم خرداد در ستاد سپاه روح‌الله برگزار شد، سوم خرداد را روز پیروزی سپاه اسلام بر سپاه بعث صدام و مزدوران منطقه‌ای صهیونیسم و جریان‌های تکفیری دانست و گفت: در زمانی که جنگ به ملت ایران تحمیل شد در حالی زنان و مردان و حاضران در خرمشهر از شهر دفاع کردند که کوچکترین امکاناتی هم نداشتند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر بود که مانع رسیدن دشمن به اهدافش شدند چراکه خیز دشمن تنها برای خرمشهر نبود بلکه به دنبال تصاحب خوزستان و تجزیه ایران بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در عملیات بیت‌المقدس در حالی رزمندگان جبهه اسلام به پیروزی رسیدند که خرمشهر به مانند یک دژ محکم و نفوذناپذیر از سوی دشمن تعبیه شده بود و حتی امکان هلی‌بُرد هوایی را از نیروهای جبهه اسلام گرفته بودند اما به خواست خدا خرمشهر آزاد شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر جلوه‌ای از عظمت و اقتدار و مقاومت پایان ناپذیر انقلاب اسلامی و ملت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: آنچه باعث پیروزی جبهه اسلام شد رهبری حضرت امام خمینی(ره)، اعتقاد و ایمان مردم و در رأس آن عنایت امام زمان(عج)،و توکل و روحیه شهادت طلبی نیروهای مسلح بود که این کار بزرگ را به سرانجام رساندند و صدام را به خاک ذلت نشاندند.

وی هدف اصلی نیروهای بعثی و ابرقدرت‌های جهانی را در حمایت از صدام، تجزیه ایران دانست و گفت: دشمنان ترفندها و توطئه‌های بسیاری را تا به امروز علیه نظام اسلامی رقم زده‌اند و کشورهای بسیاری چه در منطقه و چه در فرامنطقه از صدام حمایت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشارکت آل‌سعود و دیگر دشمنان منطقه با رژیم بعث عراق گفت: در جنگ تحمیلی عربستان و دیگر کشورها حمایت‌های مالی و تسلیحاتی بسیاری به صدام داشتند مثل این روزها که می بینیم ترامپ و دیگر مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منطقه سفر می‌کنند و حرکت‌های نمایشی علیه نظام سلامی انجام می‌دهند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی پشتیبانی ملت از نظام اسلامی را در مقابل دشمنان امری مهم دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی می‌دانند در جنگ نظامی راه به جایی نخواهند برد؛ چراکه آنان یک بار این راه را تجربه کرده‌اند و نتیجه آن را هم دیدند که ملت ایران و نیروهای مسلح ما پاسخ قاطعی به آنان دادند.

وی افزود: ملت ما، مسئولان و دولتمردان باید قدر نیروهای مسلح را بدانند، نیروهای مسلحی که در راه وظیفه، شرف و عزت اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌ها و حریم امامت و ولایت، سر از پای نمی‌شناسند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در روز 29 اردیبشهت‌ماه اشاره کرد و گفت: این حضور حداکثری بار دیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند. این حضور نشانه اقتدار ملت ایران در عرصه‌های علمی، موشکی، وحدت و همبستگی ملی و اقتدار فرمانده معظم کل قوا به عنوان شاخص و ستون فقرات نظام بود و چنانچه تضعيفی به هر يک از اين سرمايه‌های باعظمت شود در حقیقت ظلم به ملت ما، ظلم به خون شهدا و ظلم به اسلام و قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام اسلامی در مقابل دشمنان گفت: انتخابات تمام شده است و در این بین برخی قلب‌ها آزرده شده است که باید این مسائل جبران شود مخصوصا کسانی که دست قدرت دارند باید خدمتگزار مردم باشند و اساس را اشدا علی الكفار رحما بينهم قرار دهند و نخواهند از کار غلط حمایت کنند.

وی افزود: همه باید در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبری تلاش داشته باشیم و مسئولان ما برای تحقق سند تحول نظام آموزش، اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز 20 ساله و برنامه ششم توسعه، و ده‌ها اصل تعیین کننده و سرنوشت‌ساز مورد تائید رهبری متعهدانه برنامه‌ریزی و تدبیر کنند؛ زمان شعار تمام شده و زمان اقدام و عمل فرا رسیده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) درخصوص فتح خرمشهرهای دیگر، گفت: دشمنان نظام اسلامی امروز با قدرت در جبهه اقتصادی و فرهنگی علیه نظام اسلامی وارد شده‌اند باید تلاش کنیم تا در این جبهه‌ها نیز به فتح دست پیدا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید در جبهه فرهنگی تلاش کنیم. اگر در بُعد فرهنگی پیروز نباشیم در دیگر عرصه‌های نیز پیروز نخواهیم بود. شرط پیروزی در تمامی عرصه‌ها پیروزی در جبهه فرهنگی و مقابله با باندبازی، چالش‌های اجتماعی، جناح بازی‌ها، رشوه‌خواری‌ها، طلاق، فحشا، منکرات و ... است.

وی با تاکید بر تلاش در جبهه اقتصادی گفت: در جبهه اقتصادی نیز باید تلاش کنیم تا اقتصادمقاومتی به عنوان اقتصاد عزت‌مدار، اقتصاد درون‌زا محقق شود در این جبهه باید برای رسیدن به خوداتکایی، توسعه صادرات، کاهش واردات، مبارزه با کالای قاچاق، رباخواری، رانت خواری و ده‌ها انحراف و فساد تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات