خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

رئیس‌جمهور باید تمام تلاش خود را برای عزت کشور به کار گیرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: ملت ایران با سعه‌صدر، شعور سیاسی و ظرفیت بالا نتیجه انتخابات را پذیرفته و بدان احترام گذاشتند لذا انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور منتخب نیز برای تحقق عزت‌ملی کشور، توجه به حقوق مردم، رفع مشکلات و نیازهای کشور و به‌ویژه رفع مشکلات اقتصادی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکند.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: حضور حداکثری اولین انگیزه همه مردم در بحث انتخابات است که مفاهیم مختلفی را نیز در داخل و خارج از کشور دربرمی‌‌گیرد.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهر تاییدی بر جمهوریت و حقانیت این نظام و بیانگر پیوندی مستحکم میان مردم، ولی‌فقیه و نظام است.

این مسئول این حضور را پیروزی بزرگ برای مردم، مقام معظم رهبری و کشور دانست و تبیین کرد: این حضور دستاوردی بسیار بزرگ و مهم برای کشور بود که سبب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز ادامه داد: دلگرمی و امیدواری ملت به آینده نشان‌دهنده دستاوردها و حقانیت این انقلاب است که سبب ناامیدی دشمنانی شده که فکر می‌کردند با ایجاد تورم می‌توانند نظر مردم را نسبت به نظام تغییر دهند و سبب ایجاد شکاف بین امام و امت شوند.

شجاعی‌مهر به سلایق مختلف مردم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: امروز مردم پیروز اصلی انتخابات هستند که توانستند بار دیگر با اتحاد و همدلی و احترام گذاشتن به سلایق جریان‌های مقابل حماسه‌ای پرشور را رقم بزنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ملت ایران با سعه‌صدر، شعور سیاسی و ظرفیت بالا نتیجه انتخابات را پذیرفته و بدان احترام گذاشتند لذا انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور منتخب نیز برای تحقق عزت‌ملی کشور، توجه به حقوق مردم، رفع مشکلات و نیازهای کشور و به‌ویژه رفع مشکلات اقتصادی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها