خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

آرامش پس از انتخابات نشان آگاهی مردم است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: آرامش بعد از انتخابات حاکی از آن است که امروز ملت ایران آگاه‌تر از سال‌های پیش است و نمی‌خواهد بار دیگر فتنه88 در کشور رقم بخورد.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 29 اردیبهشت و حضور پرشور مردماظهار کرد: امروز دیگر تبلیغات کاندیداهای مختلف تمام شده و تنها سخن از حضور پرشور مردم در صحنه است که به گوش می‌رسد که این حضور با هوشیاری و تدابیر رهبری و آگاهی ملت ایران حاصل شده است. 

وی تشریح کرد: امروز رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه ملت ایران است و این حضور باشکوه تیری برای برنامه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن بود و بار دیگر به همگان ثابت کرد که ملت ایران برادر یکدیگر هستند. 

این مسئول در ادامه به امنیت و آزادی مردم ایران اشاره کرد و گفت: ایران کشوری کاملا آزاد و دموکرات است چراکه در هیچ کشوری انتخابات همچون ایران در امنیت کامل و هم‌چنین آزادانه برگزار نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای قبل از انتخابات، تبیین کرد: نکته مهم در انتخابات، حضور حداکثری مردم در سرنوشت کشورشان است و امروز ملت ایران با حضور 80درصدی‌شان پیروز این انتخابات هستند.

عدالتی ادامه داد: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نشان داد که مردم همواره دوستدار و پشتیبان ولی‌فقیه، نظام جمهوری اسلامی و کشورشان بوده و هرگز به بیگانگان وابسته نیستند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آرامش بعد از انتخابات حاکی از آن است که امروز ملت ایران آگاه‌تر از سال‌های پیش است و نمی‌خواهد بار دیگر فتنه88 در کشور رقم بخورد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها