خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

کسب رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان در پرسش مهر17

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از کسب 10 رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان در پرسش مهر17 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۸۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات پرسش مهر 17 ، اظهار کرد: پرسش مهر هفدهم توسط رییس محترم جمهوری ایران اسلامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری با توجه به موضوع خشونت مطرح شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، آثار فرهنگیان در قالب داستان کوتاه، نمایشنامه نویسی، مقاله پژوهشی، وی نوشت، خط نستعلیق، مقاشی خط، نستعلیق شکسته، نسخ، ثلث، شعر، فیلم کوتاه، سرود همگانی، پوستر، طراحی، نقاشی، عکاسی و تصویر سازی مورد بررسی قرار گرفت و 79 نفر از فرهنگیان شرکت کننده، در بررسی آثار، حائز رتبه برگزیده استان شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: آثار دانش آموزان نیز در قالب داستان کوتاه، سخنوری، مقاله پژوهشی، وب نوشت، خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، سرود همگانی، پوستر، عکاسی، نقاشی، تصویرسازی و طراحی مورد بررسی قرار گرفت و 47 دانش آموز در بررسی آثار، حائز رتبه برگزیده استان شدند.

سالار قاسمی اضافه کرد: در پرسش مهر هفدهم بالغ بر 8 هزار و 188 از فرهنگیان استان و 126 هزار و 468 نفر از دانش آموزان استان با ارسال آثار خود در این مسابقات شرکت نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: در این دوره مسابقات پرسش مهر ، تعداد 10 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز موفق به کسب رتبه اول تا سوم کشوری شدند که در مقایسه با سنوات گذشته، استان قزوین رشد 50 درصدی داشت.

ایشان در ادامه گفت: آیین اختتامیه پرسش مهر 17 در روز 26 اردیبهشت ماه در سالن کوثر برگزار خواهد شد و از 47 دانش آموز و 79 فرهنگی برگزیده استانی تجلیل بعمل خواهد آمد.

قاسمی در پایان تأکید کرد: طرح سئوال در ابتدای سال تحصیلی از سوی رییس جمهور محترم، تحقیق و پژوهش را در میان دانش آموزان و فرهنگیان عینی تر می نماید.

1003/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها