به قلم شیخ حسن درخشان،از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب

سیب زمینی های دولت تدبیر!

بوشهر-جنس سیب زمینی های تدبیر این بار مدرنیته اند،در حوزه احساسی جامعه ایجاد رعب و وحشت و القا تهاجم نظامی در صورت شکست غربگرایان در حوزه اقتصادی،افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد،ارسال پیامک پرداخت یارانه به آنانی که یارانه آنها توسط خود دولت قطع شده بود. دیر کردهای بانکی هم سابقابخشیده شده بود.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۱۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر ، امیر المومنین (ع) در جواب ابن عباس که قائل به استفاده از استراتژی پوپولیستی برای رسیدن به قدرت بود فرمود:پیروزی که با ظلم به دست بیاید پیروزی نیست،نوعی شکست است.
دقیقا دولت در مسیری قدم برداشته که دولت قبل را به همان دلایل متهم به تدلیس انتخاباتی میکرد.
جنس سیب زمینی های تدبیر این بار مدرنیته اند،در حوزه احساسی جامعه ایجاد رعب و وحشت و القا تهاجم نظامی در صورت شکست غربگرایان در حوزه اقتصادی،افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد،ارسال پیامک پرداخت یارانه به آنانی که یارانه آنها توسط خود دولت قطع شده بود. دیر کردهای بانکی هم سابقابخشیده شده بود.
جناب آقای روحانی،دولت مستقر باید آن قدر دستش پر باشد که نیازی به رفتارهای عوام فریبانه پیدا نکند!
روزی رقیب هراسی میکنید و دیگر روز یارانه می دهید!
شما که گفتید منابع یارانه نداریم از کجا آوردید؟
شما که گفتید وعده پول به مردم عوام فریبی ست چرا خودتان حاتم شده اید؟
ژست روشنفکری زیاد به قیافه شما نمی آید، بویژه شما که قائل به اعدام های علنی در نماز جمعه،بودید.
یارانی که پیرامونتان دلتای زر و زور و تزویر یا برمودای نجومی شکل داده اند،تا ته خط همراهیت نخواهند کرد.
اگرچند شعار ساختار شکنانه ات نبود،آنچه در غیابت به روحانیت میگفتند در حضورت فریاد میزدند اینان بیش از انکه به شخص شما ارادتی داشته باشند،عاشق هنجار شکنی تان شده اند.
آقای روحانی،من هیچ وقت شما را "دکتر" خطاب نکردم،حسی به من میگفت: دکترین رفتارتان،از آنانی که فراوان از ریل خارج شدند،کپی برداری شده است.
در پایان تکرارمیکنم، این همرهان سست عناصر، برای شما کف نمیرنند و هورا نمیکشند،بوی اپوزسیون از رفتارتان به مشامشان خورده است،سبز و بنفش ترکیبشان جالب نیست،اساعه ادب است ولی به روانشناسی ترکیب رنگها هم توجه کنید.
آقای روحانی،من اما هزینه نوشتن این نوع مطالب را قبلا به هوادارانت که زیاد مثلا اهل دموکراسی اند، پیش پرداخت کرده ام، اگر کم بود بعدا حساب میکنیم.حامیان شما،در گرفتن این نوع هزینه ها عجله دارند،تقصیر خودتان است،یادشان نداده اید که منتقد،بی شناسنامه و بز دل و ترسو نیست،البته که انسانها،بیشتر از آنچه شبیه والدین خود باشند شبیه حاکمان خویش هستند.
آقای رئیس جمهور، با داشتن تمام امکانات دولتی و یک کاندیدای ضربه گیر و یک کاندیدای پوششی،دیگر نیاز به سیب زمینی های تدبیر نبود، آن هم در چند گام مانده تا رسوایی!
جناب روحانی!  گیرم که پیروز شوید،هرچند کف جامعه این را تایید نمیکند،ولی شکستتان را پیشاپیش در حوزه اخلاق سیاسی تسلیت میگویم.
ارسال نظرات