خبرهای داغ:
مسئول نماینددگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع):

شناخت امام زمان (عج) رمز قبولی اسلام است

مراسم گرامی داشت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در سپاه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین همزمان با فرارسیدن مولود منجی عالم بشریت مراسم جشنی در حسینیه شهید علیمردانی سپاه البرز برگزار شد.

حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز ضمن عرض تبریک میلاد منجی عالم بشریت و ایام شعبانیه با اشاره به روایتی اظهار کرد: جناب اصبغ بن نباته از امیرالمومنین روایت می کند: روزگاری فرا خواهد رسید که بدی ها بین مردم زیاد می شود ، حرمت ها فرو خواهد ریخت، مردم اموال یتیمان را حلال شمرده ربا میخورند و کم فروشی می کنند.

در آن روزگار منکرات را حلال می شمرند و رشوه را به نام هدیه می دهند و به امانت خیانت می کنند مردان هم به زنان شبیه می یابند .

 اگر آنروز فرارسید واجب است که وصیت نمایی قبل از آنکه بلا نازل شود واجب است نماز را اول وقتش بخوانی پیش از آنکه مرگ عذابناک تو فرا رسد.

شجاعی مهر ادامه داد: معنی انتظار یعنی آمادگی در سه حیطه شناخت امام زمان (عج)، عاطفه و احساس در خصوص او و عمل و پیروی از دستورات دین و امام.

وی تبیین کرد: شناخت امام زمان (عج) مساوی با درک اوست، معرفت و احساس و رفتار آدمی؛ مفهموم انتظار حالتی است نفسانی به معنای آمادگی برای آن چه انتظارش را می کشیم .

این مسئول اذعان کرد: هر چه انتظار قوی تر و شدیدتر باشد آمادگی و مهیا شدن قوی تر خواهد بود،  مانند مسافری که هرچه به آمدنش نزدیک تر می شود مهیاتر و بی قرارتر می شود، شناخت امام زمان (عج) رمز قبولی اسلام است .

شجاعی مهردر ادامه بیان کرد: امام صادق (ع) از رسول خدا نقل می کند: برترین اعمال امت من انتظار فرج از ناحیه خداوند انتظار به معنی معرفت و شناخت و عمل در جهت آنچه آن حضرت  می پسندد؛ از حیث اخلاقی رفتاری انتظار امام یعنی تحول درونی انسان، نتیجه تحول درونی تحول بیرونی انسان ها است .

وی در پایان افزود: نوع مدیریتی ما در حیطه مسئولیتی باید مهدوی باشد، نفوذ دشمنان ما از مدارس شروع شده است این قرارداد2030 متناسب با مهدویت نیست، آنها نمیخواهد مهدویتی باشد اگر ما حرفی بزنیم دشمنان داخلی و خارجی سپاه و بسیج را می زنند می گویند این ها جنگ طلب هستند دشمنان ما بهتر امام زمان را باور کردند که دنبال امام زمان هستند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها