خبرهای داغ:
در قزوین صورت گرفت:

دستگیری سارق منازل با 25 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق منازل و کشف 25 فقره سرقت در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۹۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار "مهدی محمودی" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان قزوین با تشکیل کارگروه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی یک مالخر سابقه دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت منزل دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به 25 فقره سرقت از منازل به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه پس از اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مسروقه به یک مالخر ، کارآگاهان متهم دیگر را نیز دستگیر کردند گفت: در بازرسی از منزل متهمان ، اقلام مسروقه زیادی از جمله دوربین شکاری ، تلویزیون  کشف و با شناسایی مالباختگان تحویل آنان شد.

وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

سردار محمودی در پایان با تاکید بر اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها