خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه البرز مطرح کرد:

پاسداران باید در تمامی عرصه های انقلاب نقش آفرین باشند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: پاسداران باید در تمامی عرصه های انقلاب نقش آفرین باشند
کد خبر: ۸۸۵۶۰۶۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) پاسداری را ادامه زنجیره نبوت و امامت از حضرت آدم (ع) تا حضرت محمد (ص) و از حضرت محمد (ص) تا امام حسین (ع) تا انقلاب مهدی (عج) و برپایی کامل حکومت عدل الهی مکی داند و پاسدار را پاسدار حق و قرآن و اسلام بر می شمارد.

وی ادامه داد: ایشان، پاسداران را سربازان خدا و سربازان امام زمان (عج) معرفی می کند . امام خمینی (ره) پاسداری از اسلام را بالاترین پاسداری می داند و آشکارا به پاسداران دستور می دهد که اسلام را حفظ کنند و به نسل آنده انتقال دهند .
حیدری توضیح داد: بر این اساس ، فلسفه وجودی سپاه پاسداران ، حفظ دست آوردها و اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی است؛ انقلاب که ریشه های فساد و وابستگی را قطع و نهال پاک ایمان و استقلال را در کشور و در دل امت ایران، بارور و با رحمت ولایت، آن را آبیاری کرد .

وی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره های گوناگون زمانی، درگیر مبارز با انواع توطئه ها و تهدیدهای دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بوده و برای خنثی سازی آن ها تلاش کرده است.

این مسئول یادآور شد: آنچه هویت اصلی پاسداران را تشکیل می دهد، مردمی بودن آنان است، یعنی هیچ گونه فاصله ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و آنان از بطن توده ها جوشیده اند . وی افزود: پاسداران ، همراهان راستین مردم هستند و برای اسلامی می کوشند که محبوب دل مردم است، بنابراین آنان را می توان خدمت گزاران مردم و اسلام دانست .
*
توصیه های معظم له در خصوص وظایف پاسداران
فرمانده سپاه ناحیه امام  رضا(ع) البرز در خصوصیان پاسداران از دید رهبر انقلاب گفت: اول پاسدار باید تزکیه نفس و خودسازی و اخلاص داشته باشد، پاسداری که نتواند از خودش پاسداری کند نمی تواند از انقلاب دفاع کند .
همچنین التزام عملی به ولایت فقیه و انقلابی بودن و مکتبی بودن در تمام صحنه های انقلاب باشد، پاسدار باید در تمام عرصه های انقلابی نقش آفرین باشد، عشق به اسلام و عاشق شهادت طلبی در وجود پاسدار باید موج بزند ،با قرآن و عزت اهل بیت مانوس باشد و باعث گسترش این فرهنگ در جامعه باشد و نیز گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری را انجام دهد.

1003/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها