خبرهای داغ:

ضرورت افزایش آگاهی‌بخشی و بصیرت انقلابی مردم

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید آگاهی و معرفت را در جامعه افزایش دهیم تا بصیرت انقلابی مردم در تشخیص مصداق‌ها آسان‌تر شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۷۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
آیت الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی  در جمع بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اظهار داشت: جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه بواسطه ایفای نقش معلمان و مربیان عقیدتی در سپاه و بسیج پدیدار می شود و باید مورد توجه قرار گیرد. 
وی با اشاره به اینکه باید آگاهی و معرفت را در جامعه افزایش دهیم تا بصیرت انقلابی مردم در تشخیص مصداق‌ها آسان تر شود، گفت: کلام رهبر معظم انقلاب در بزنگاه‌های حساس راهگشا و ملاک و معیاری برای معرفت‌دهی است و نیز شعور، بصیرت افزایی و روشنگری را دوچندان می کند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیز در ادامه این آئین اظهار داشت: مربیان عقیدتی و صالحین بسیج نقش تربیتی و معرفت‌افزایی را در بدنه بسیج برعهده دارند و در راستای اعتلای ارزش های اسلامی گام برمی‌دارند. 
حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی خاطرنشان کرد: نقش آیت الله شهید مرتضی مطهری در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه اسلامی ایران، اساسی، تعیین‌کننده و بی‌بدیل است.
به گزارش فارس در پایان این مراسم از تلاش‌های تعدادی از مربیان و هادیان سیاسی و نیز دست اندرکاران راهیان نور و خادمین شهداء تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها