خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی،مذهبی:

حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبرین است

حجت الاسلام رحیمی کارشناس مسائل فرهنگی،مذهبی خاطرنشان کرد: مردم غیور ملت ایران با حضور پرشور خود و انتخاب درست و اصلح مشت محکمی بر دهان مستکبرین بکوبند.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۶۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی کارشناس مسائل فرهنگی ،مذهبی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت وگو با خبرنگار بسیج در ارتباط با آگاهی بخشی به مردم در آستانه انتخابات بیان کرد: وظیفه همه فعالان در استانه انتخابات روشنگری و آگاهی بخشی به مردم است.

وی با اشاره به رسالت بسیج در این محور عنوان کرد: امر به معروف و نهی ازمنکر رسالت اصلی بسیجیان است که با حضور در نسشت ها آحاد مردم را روشنگری و بصیرت افزایی نمایند.
این مسئول اذعان کرد: بسیج نهادی فعال و پویا است و باید بدون حمایت از قشر یا حزب و یا کاندیدا شاخص‌های انتخاباتی را مطرح کنند تا مردم  نیز آگاه باشند.

کارشناس مسائل فرهنگی،مذهبی تصریح کرد: باید شاخص‌های مدنظر رهبری را دراین محافل عنوان کرد و در کنار آشنایی و آگاهی بخشی عموم مردم را برای حضور در انتخابات تشویق نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا متذکر شد: بسیج وابسته به هیچ نهاد و حزب خاصی نیست و در بحث انتخابات نیز فقط در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخسی اقدام می نماید.

وی با اشاره به تبلیغات نادرست رسانه‌های خارجی در راستای تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری بیان کرد: شبکه های خارجی به دستور مستکبرین در حال تلاش هستند که وجهه و تفکرات فرد اصلح را خراب کنند.

رحیمی با اشاره به کلمه «ما نمی‌توانیم» اذعان کرد: ما نمی‌توانیم یک نفوذ فرهنگی،سیاسی دشمنان اسلام و انقلاب بود تا مسئولین و مردم درراستای اقتصاد مقاومتی دچار تعلل شوند ولی با هوشیاری سربازان اسلام و انقلاب نقشه آنان خنثی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف مسکبرین خاطرنشان کرد: مستکبرین قصد دارند تا ریاست جمهوری که انتخاب می‌شود هم فکر و هم سو با آنان باشد و فرهنگ غرب گرایی را در کشور اسلامی رواج دهند.

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی با اشاره به راهکارهای ممکن برای مقابله با این توطئه ها توضیح داد: با برگزاری نسشت‌های بصیرتی،حلقات صالحین،تبلیغات مناسب در فضای مجازی،هم سو با تفکرات محور جبهه مقاومت می‌تواند تاثیر بسیاری در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در خاتمه متذکر شد: مردم غیور ملت ایران با حضور پرشور خود و انتخاب درست و اصلح مشت محکمی بر دهان مستکبرین بکوبند.
1003
/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها