خبرهای داغ:

جلب مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت رسانه‌های استان فارس باشد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها امکان و فرصت خوبی برای فراخوان مردم به حضور در انتخابات دارند که باید از فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۲۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
میلاد امیری‌نژاد اظهار داشت: رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها  امکان و فرصت خوبی برای فراخوان مردم به حضور در انتخابات دارند که باید از فرصت استفاده کنند و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت رسانه‌های استان فارس باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس عنوان کرد: برخلاف اکثر کشورها که نهاد دین در آن ها کمرنگ است در کشور ما آموزه‌ها و اعتقادات دینی، مبانی فکری مردم را تشکیل می‌دهد، بنابراین در جامعه ما علاوه بر اینکه شرکت در انتخابات را به عنوان یک وظیفه ملی و اجتماعی نگاه می‌کنند به نوعی تکلیف هم می‌دانند.

امیری‌نژاد با اشاره به اینکه هرسلیقه سیاسی که بر مسند ریاست جمهوری بنشیند بایستی در جهت تکامل انقلاب فعالیت کند، افزود: انتخابات به نوعی حق همه مردم است که می‌توانند در آینده خود و کشور ایفای نقش کنند.

وی  به نقش رسانه‌ها در فضاسازی انتخابات اشاره کرد و گفت: از آنجا که رسانه‌ها در دهه‌های اخیر بسیار بیشتر از گذشته با زندگی مردم آمیخته شده‌اند، نقش رسانه در فضاهایی نظیر انتخابات پیش‌رو خیلی پررنگ‌تر است. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با تصریح بر اینکه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های سنتی و مجازی می‌توانند نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به مردم داشته باشند، بیانکرد: در وهله اول وظیفه رسانه‌ها افزایش میزان حضور مردم در انتخابات است و شرایط انتخاب اصلح در مرحله بعد قرار می‌گیرد؛ چراکه انتخابات، شاخصی از مردم سالاری و یک شاخص مهم در توسعه است.

امیری نژاد عنوان کرد: رعایت اخلاق در رسانه‌های سنتی مثل تلویزیون، رادیو و مطبوعات جای خود را دارد ولی در فضای مجازی که امکان و فرصت خوبی برای فراخوان مردم به حضور در انتخابات است هم لازم است توجه شود که با رعایت اخلاق رسانه‌ای؛ آبرو، حرمت و حریم اشخاص آسیب نبیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها