مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا(ع) ناحیه دشتی:

بسیجی بصیر کسی است که همیشه در صحنه باشد

بوشهر-حجت‌الاسلام شاد با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: وظیفه اصلی یک بسیجی بصیر این است که در شرایط سخت زمانه در میدان باشد و امام حسین (ع) و یارانش را الگوی خود انتخاب کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۷۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری  بسیج از شهرستان دشتی؛ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) ناحیه دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانه به‌ویژه میلاد امام حسین و روز پاسدار و میلاد ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و میلاد امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت و افزود: پاسداران به خودشان ببالند که روز ولادت امام حسین روز پاسدار نامگذاری شده و جانبازان مفتخرند که روز ولادت قمر بنی هاشم روز جانباز نامیده شده است.

حجت‌الاسلام شاد در نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان شهر کاکی با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: وظیفه اصلی یک بسیجی بصیر این است که در شرایط سخت زمانه در میدان باشد و امام حسین (ع) و یارانش را الگوی خود انتخاب کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید امانت دار این ملت و مرد میدان جهاد باشد از سوی دیگر ملت ایران باید با انتخاب رئیس جمهور که مرد میدان جهاد باشد و با این انتخاب خود ذخیره کشور را به منصه ظهور برسانند.

مسئول عقیدتی سپاه امام رضا(ع) ناحیه دشتی خاطرنشان کرد: برای هر انتخاباتی دشمن برنامه داردایران برای دشمنان خیلی مهم است، ایران نوکر آنها نیست و مستقل است، ندای انقلاب در سراسر جهان پیچیده و منحصر به چند کشور اطراف نیست.

وی با ذکر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان گفت: آقا فرمودند مردم عزیز ایران انتخابات را یک وظیفه می‌دانند،انتخابات هم حق است و هم وظیفه؛ حق و وظیفه‌ای شرعی قانونی عرفی منطقی است.

حجه الاسلام شاد به وظایف مردم در انتخابت نیز اشاره کرد و گفت: ما در انتخابات چند وظیفه داریم؛ اول اینکه در انتخابات حضور پیدا کنیم، دومین وظیفه انتخاب اصلح است، سومین وظیفه تشویق و ترغیب دیگران و روشنگری و بصیرت است، این وظیفه سنگین‌تر است، وظیفه چهارم توجه به معیارها در انتخاب اصلح است، معیارها این است که مومن‌تر با تقواتر، متعهدتر، انقلابی‌تر، ولایت‌مدارتر و ساده‌زیست‌تر انتخاب کنیم.

وی بهترین شاخص برای انتخاب کاندید برتر، سرباز ولایت بودن دانست و گفت: اگر کاندیدی خود را سرباز ولایت بداند و پیرو ولایت باشد را باید انتخاب کرد.

حجه الاسلام شاد تصریح کرد: ما به فرد رای نمی دهیم بلکه رای ما به عقیده است و گفتمان و تفکر کاندید باید مد نظر قرار گرفته شود و فردی که در سخنانش خدا ترسی نباشد نمی تواند فرد شایسته ای برای اداره یک جامعه باشد.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما نسبت به رای خود در پیشگاه اهل بیت مسوول هستیم و باید پاسخگو باشیم پس سعی کنید با دقت و بصیرت فرد مورد نظر را انتخاب کنید .

ارسال نظرات