خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:

پاسداران حافظان انقلاب/ نمود واقعی پاسداری ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد ضمن تبریک ماه پر برکت شعبان و فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، پاسداران را حافظان دستاوردهای اصیل و مردمی انقلاب اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

حجت الاسلام اسلام محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام حسین(ع) را الگویی بی بدیل برای پاسداران توصیف کرد که برای حفظ ارزش های قرآنی و زنده کردن اسلام ناب محمدی با جان و مال خویش قیام کردند و امروز پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به امام خویش در راه رسیدن به اهداف الهی و انقلابی با تمام وجود فداکاری می کنند .

وی با بیان اینکه مسئله اصلی امروز جبهه انقلاب اسلامی و جبهه اسکتبار جهانی مسئله ارزش هاست، پاسداری را تعهد برای دفاع از اسلام و قرآن توصیف خواند و رشادت ها و دلاور مردی های پاسداران دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را در خارج از مرزها ستود.

حجت الاسلام محمدزاده امنیت و آرامش کشور را مدیون داشتن رهبری ولایی، نیروهای مسلح کارآمد و حضور مردم در همه عرصه ها عنوان و بیان کرد: منویات رهبر انقلاب اسلامی راهگشای مردم و مسئولان در همه عرصه هاست و پشتیانی مردم از نیروهای مسلح و نظام اسلامی ضامن دوام و عزت و توانمندی کشور اسلامی در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد نمود واقعی پاسداری را در ولایت مداری و خدمت رسانی پاسداران به مردم و حضور پاسداران در بین اقشار مردم دانست و بر لزوم گسترش فرهنگ پاسداری از انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود سرهنگ احمد تقی پور در مراسم تجلیل و گرامیداشت هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و اساتید گفت : شخصیت شهید مطهری جامع تمام خوبی ها و زیبایی ها و محاسن بوده اما اگر با یک نگاه خاص بخواهیم به شخصیت ایشان نگاه کنیم سه ویژگی برتر داشتند که این ویژگی ها یک سه ضلعی را برای یک معلم و استاد موفق تشکیل می دهد، که این سه ضلع عبارت اند از: اول اندیشیدن پاک، دوم عالم به زمان و سوم جسارت و شهامت بیان اندیشه پاک خود. اولا اندیشه پاک یعنی در واقع تمرکزمان روی فکر و اندیشه و ایده باشد و ثانیا عالم به زمان بودن است؛ مرحوم شهیدمطهری عالم به زمان بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار