خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

پاسداران باید تابع ولایت و رهبری باشند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: همه پاسداران باید تابع ولایت و رهبری باشند تا بتوانند همچو الگوی خود سیدالشهداء در نگهبانی از اسلام و دین و دستاوردهای آنان مسمر به ثمر باشند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۰۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز پاسدار بیان کرد: شجاعت و پاسداری بزرگ پاسدار تاریخ سرلوحه همه پاسداران و هم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای قرار گرفته است.

وی افزود: همه پاسداران باید تابع ولایت و رهبری باشند تا بتوانند همچو الگوی خود سیدالشهداء در نگهبانی از اسلام و دین و دستاوردهای آنان مسمر به ثمر باشند.

این مسئول با اشاره به توصیه های رهبری درارتباط با وظایف پاسداران بیان کرد: سپاه پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن است و باید با عزم راسخ همچون سالهای گذشته در برابر  دشمنی‌های مستکبرین مقاومت و ایستادگی کنند.

وی ابراز کرد: این نهاد همیشه با تناسب نیازهای جامه در عرصه بوده و عملکرد خوبی نیز داشته است و اینکه توانسته بسیاری از توطئه ها و اقدامات خصمانهه دشمنان را با درایت و هوشمندی خنثی کند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین تصریح کرد: پاسداران اسلام و انقلاب در همه عرصه‌ها و بحران‌های حساس در میدان حضور داشتند و همواره تابع ولایت بوده و خواهند بود.

معروفی با بیان اینکه پاسدارن تابع امر رهبری و ولایت هستند؛ عنوان کرد: همه باید تابع و مطیع امر ولایت و رهبری باشیم تا بتوانیم پیروز میدان و جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب بود.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: همه افراد و آحاد جامعه باید پشتیبان ولایت باشند چرا که سربلندی و پیروزی کشور ایران به برکت حضور و رهنمودهای حضرت خامنه‌ای است.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها