خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا:

سپاه مظهر اقتدار میدانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به وظایف پاسداری بیان کرد: سپاه مظهر اقتدار میدانی است،و وقتی ملتی دارای این اقتدار باشد اقتدار سیاسی و فرهنگی نیز به وجود می‌آید.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۸۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارتباط با روز پاسدار و روز جانباز گفت: رسالت پاسداری از اسلام و انقلاب از مکتب تشیع نشات گرفته است.

وی افزود: هدف سپاه و پاسداران حفاظت و پاسداری از انقلاب و اسلام و دستاوردهای آن است که سپاه علاوه بر این موارد ماموریت حفظ نظم و امنیت عمومی را نیز برعهده دارد.

رحیمی با اشاره به فلسفه نامگذاری روز پاسدار در روز ولادت امام حسین(ع) اذعان کرد: سیدالشهداء برای حفاظت از دین و اسلام کوتاهی نکردن و سپاه پاسداران با درس آموزی از حماسه حسینی همواره برای حفظ حکومت اسلامی و انقلاب تلاش می‌کند.

این مسئول با تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل بیان کرد: پاسداران نسل جدید یک قدم از پاسداران نسل قدیم جلوتر هستند و همچون پاسداران گذشته تابع امر ولایت و مطیع رهبر خویش هستند.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع)بوئین زهرا با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به وظایف پاسداری بیان کرد: سپاه مظهر اقتدار میدانی است،و وقتی ملتی دارای این اقتدار باشد اقتدار سیاسی و فرهنگی نیز به وجود می‌آید.

رحیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف پاسداران باید طبق خط مش‌های رهبری پیش روندگی با شتابی داشته باشند تا جامعه تاثیرگذاری آن را بخوبی درک کند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها