نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

رئیس جمهور آینده به تعهدات خود وفادار باشد/ضرورت شایسته سالاری در انتخابات کاندیدها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امیدوارم هر کس رئیس جمهور شد نسبت به تعهدات خود وفادار بماند و هر آنچه را به ملت تعهد می‌دهد با کمال اخلاص عمل کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی؛ در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به مناسبت‌های ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه مبارک و ارزشمندی است که خداوند برای ما انسان‌ها قرار داده تا با استفاده از لحظه لحظه این ماه دنیا و آخرت خود را بسازیم.

وی افزود: در این ماه خواندن دعا و قرآن از سوی خداوند منان سفارش شده است. ماه شعبان، ماه موسم تولد بزرگانی همچون امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و امام زمان(عج) بوده و ماهی بسیار پربرکت است که تمام لحظات آن باید قدر دانسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد نورانی شعبانیه از جمله میلاد باسعادت سرداران کربلا و روز پاسدار به پاسداران حریم قرآن، اسلام و ولایت و تبریک این اعیاد به مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح، همه خدمتگزاران عرصه امنیت و تمامی مرزباران گفت: ماه شعبان را ماه رسول خدا(ص) و ظرف کمال و عظمت است.

دولت پاکستان پاسخگوی شهادت مرزبانان ایرانی باشد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در مرز میرجاوه گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولین دولت پاکستان پاسخگو باشد. این نشانه حُسن همجواری نیست که از داخل یک کشور مرزبانان ما را به شهادت برسانند.

وی افزود: مسئولین ما بایستی این موضوع را با جدیت و قاطعیت دنبال کند و دولت و ارتش پاکستان باید پاسخگو باشد. چراکه اولین بار نیست که در این مرزها شاهد چنین جنایات بزرگی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران با پاکستان روابط دوستانه داشته و خواهد داشت اما دولت پاکستان باید مواظب مرزهای خود باشد و با قدرت تمام با جنایتکاران برخورد کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حمایت از مظلومان جهان را وظیفه همگانی دانست و گفت: دفاع از مرزها و برادران دینی از جمله بحرین، سوریه، عراق، لبنان یک وظیفه شرعی و قانونی است و نباید در مقابل ظلم به ملت‌های مسلمان بی‌تفاوت بود بلکه باید در مقابل دشمنان اسلام و قرآن و زورگویان جهان بایستیم.

به برکت خون شهدا ایران جزیره امن است

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیسم گفت: بمباران فردوگاه دمشق از سوی رژیم غاصب اسرائیل جنایت بزرگی است. شرایط منطقه بسیار حساس است ولی با این وجود به برکت خون شهدا و در سایه حضور مردم در صحنه و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری جزیره امن است اما باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امیدواریم که همه ملت ایران به ویژه مردم استان مرکزی در صحنه حضور پیدا کنند و با انتخاب اصلح برگ رزین دیگری در تاریخ برای جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق کنند و وفاداری خود را به آرمان‌های امام و رهبری و شهدا به رخ دشمنان بکشند. ملت ما ملتی بیدار و هوشیار است که همواره در تمامی سنگرها حاضر است و به استکبار جهانی و منافقین کوردل «نه» می‌گوید.

منتخبین مردم نسبت به وعده‌های خود متعهد باشند

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات انتخاباتی بایستی در مسیر شایسته‌سالاری و اخلاق باشد، افزود: ما باید نسبت به کاندیداها شناخت و آگاهی کامل داشته باشیم و با آگاهی متعهدترین و اصلح ترین افراد را برای پذیرش مسئولیت‌ها انتخاب کنیم؛ حضور گسترده و انتخاب اصلح از جمله وظایف ملت در انتخابات است و امیدوارم هر کس رئیس جمهور شد نسبت به تعهدات خود وفادار بماند و هر آنچه را به ملت تعهد می‌دهد با کمال اخلاص عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مبنای انتخاب افراد و دادن مسئولیت‌ها باید شایسته‌سالاری باشد نه باند بازی، گفت: مسئولین باید بدانند که در برابر رأی مردم مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و به تعهدات خود عمل کنند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نگاه کاندیداها به داخل کشور باشد نه بیگانگان چراکه انقلاب اسلامی ظرفیت داخلی عظیمی در اختیار دارد که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: این کشور برای همه است و همه باید در حیات و پیشرفت کشور نقش ایفا کنند. همه دست به دست هم کشور را هرچه بیشتر و باعظمت‌تر آباد کنیم. در شوراها هم به همین منوال است و امیدوارم به سابقه، تجربه و ایمان و تعهد افراد کاندید دقت کنیم.

مسئولان در قبال رأی مردم مسئول هستند

وی افزود: دولت‌ها باید بدانند عظمت این ملت در سایه قرآن و ولایت است و به این مسئله واقف باشند که اگر مردم در انتخابات حضور دارند و رأی می‌دهند به اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) رأی می‌دهند. رأی مردم حق الناس است و مسئولان نباید آن را مشروط تصور کنند بدانند که در قبال رأی مردم مسئول هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان سخنان خود با اشاره به هفته معلم و هفته کار و کارگر گفت: معلمان و کارگران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند که نقش مهمی را در راه رشد و پیشرفت کشور ایفا می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات