مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام علی (ع) تنگستان خبر داد

تمامی رده های تنگستان در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برنامه دارند

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام علی (ع) تنگستان از آمادگی تمامی رده ها برای اجرای برنامه های متنوع هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۵۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ رسول پیراسته در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه تنگستان گفت: نامگذاری 12 اردیبهشت ماه که سالروز شهادت فیلسوف عالیقدر استاد شهید مرتضی مطهری است به نام روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به این معناست که ما در مجموعه عظیم سپاه پیوند عمیقی با تفکرات شهید مطهری داریم که شاکله هویتی ما پاسداران را تشکیل می دهد.

وی افزود: افکار و آثار شهید مطهری به عنوان نقشه راه ما قلمداد می شود و بی تردید بالندگی و سلحشوری پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های پر خطر ماموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های نابی است که به برکت آثار و افکار عالمان مجاهد و خستگی نا پذیری چون شهید مطهری به بدنه نهاد اهلی و مقدس سپاه متصل شده است.

پیراسته تصریح کرد: تمامی کمیته های اجرایی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه تنگستان به طور فعال برنامه های مختلف و متنوعی را برای اجرا در رده های مقاومت بسیج آماده کرده اند.

وی بیان داشت: همایش تجلیل از مربیان عقیدتی، صالحین، آموزش نظامی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، دیدار با امام جمعه‌ی شهرستان به عنوان استاد شجره‌ی طیبه صالحین جنوب فارس، سرکشی از خانواده های شهدا از جمله برنامه های اجرایی در طول این هفته است.
پیراسته برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری نشستهای بصیرتی و نهضت روشنگری، فراخوان نشریات، برپائی نمایشگاه و برگزاری اردوهای فرهنگی در سطح سپاه و بسیج را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد

پیراسته برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری نشستهای بصیرتی و نهضت روشنگری، فراخوان نشریات، برپائی نمایشگاه و برگزاری اردوهای فرهنگی در سطح سپاه و بسیج را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

.

ارسال نظرات