خبرهای داغ:
طی سال گذشته صورت گرفت:

بهره‌مندی 14675 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد قزوین

طی سال گذشته، 14 هزار و 675 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد استان قزوین بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۴۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کانون فرهنگی شاهد استان قزوین به خواهران و برادران علاقمند در رشته‌ها‌‌ی مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و فنی و مهارتی خدمات ارایه می‌دهد.

همچنین این کانون طی قراردادهایی با کانون‌ها و مراکز آموزشی استان قزوین به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، خدمات آموزش علمی، هنری و ورزشی ارایه می‌دهد.
طی سال گذشته، 14 هزار و 675 نفر از خدمات کانون فرهنگی شاهد استان قزوین بهره‌مند شدند.
در کانون فرهنگی شاهد استان قزوین، انجمن‌هایی تشکیل شده که به عموم مردم و خانواده‌های شاهد و ایثارگر آموزش‌های لازم را در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال ارایه می‌دهد.
از کلاس‌های آموزشی انجمن‌های قرآنی 8 هزار و 987 نفر، فنی و مهارتی 994 نفر، تربیت بدنی یک هزار و 550 نفر، هنری 322 نفر، علمی و پژوهشی یک هزار و یکصد و 20، اردو و گردشگری 60 نفر و مذهبی و ملی یک هزار و 200 نفر بهره‌مند شدند.
روخوانی، روانخوانی، ترتیل، حفظ، احکام، الفبای قرآنی، تجوید 1، تجوید 2، صوت و لحن، تاج ژله‌ای، فشن‌بافی، قالی‌بافی و بدنسازی از جمله کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی شاهد استان قزوین است.
تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، چرم‌دوزی، بافتنی، خیاطی، سرمه‌دوزی، خوشنویسی، مانتودوزی، طراحی روی پارچه، نقاشی، آمادگی جسمانی و ایروبیک از دیگر کلاس‌های آموزشی این کانون می‌باشد.
علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی می‌توانند به کانون فرهنگی شاهد استان قزوین واقع در چهار راه عمران، جنب شهرداری منطقه 2 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833344010 تماس حاصل نمایند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها