خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

عزت و اقتدار ملی از اهداف بارز انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)قزوین اذعان کرد: اهداف انقلاب ملت ایران را، استقلال از قدرت استکبار ، شکوفایی استعدادها ،رهایی از آسیب های اجتمایی ،عزت و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۷۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع رزمندگان تیپ82 سپاه استان بیان کرد: مستکبرین و کانون های که در داخل کشور وجود دارد جریان غربگرای منافق و جریان انحرافی که خود را در قالب گفتمان امام مطرح می کند، این دو جریان در جهت مقابله با نیروهای انقلابی و ارزشی عمل می کنند.

وی به 6مورد از محورهای چالش زای پیش روی انقلاب اشاره کرد و گفت:چالش فرهنگی،چالش سیاست خارجه،کاهش روحیه انقلابی در میان مدیران ارشد نظام، تغییر سبک زندگی جامعه که امروز سبک زندگی ما به سمت غربی شدن پیش می رود، از جمله چالش‌های محور انقلاب است.

این مقام مسئول در خصوص چالش سیاست خارجی خاطرنشان کرد: چالش سیاست خارجی، شعار انقلاب اسلامی در سیاست خارجی نه شرقی، نه غربی است و امروز دنیا به هیچ قانونی پایبند نیست ولی دولتمردان ما شعار تعامل با دنیا سر میدهند.

حجت الاسلام معبودی متذکر شد: عدم برنامه ریزی صحیح جهت تربیت نیروهای جدید همتراز انقلاب، بحث اقتصاد و کاهش توان معیشتی مردم که در سالهای اخیر مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید می‌کنند، از دیگر محورهای چالش پیش روی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین با بیان اینکه حیاط و مرگ انقلاب در گرو دو عامل است گفت: شعار ها و اهداف انقلاب ، نحوه عملکرد انقلابیون دو عامل مهم و اساسی در پایبندی به انقلاب اسلامی است.

 این مقام مسئول عنوان کرد: اهداف انقلاب ملت ایران را، استقلال از قدرت استکبار ، شکوفایی استعدادها ،رهایی از آسیب های اجتمایی ،عزت و اقتدار ملی است.

وی در خاتمه به راهکارهای چالش انقلاب اشاره کردند و گفت: اتحاد و انسجام ملی، فرهنگ انقلاب، مسئولانی شجاع و پرکار که در راس نظام باشند،داشتن اقتصاد و تولید قوی در کشور از جمله راهکارهای‌های چالش انقلاب است.

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها