خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

سپاه تمام توطئه‌های داخلی وخارجی را در نطفه خفه می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون این نهاد مقدس است، گفت: سپاه کارنامه درخشانی دارد و توانسته تمام توطئه های داخلی وخارجی را در نطفه خفه کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت تاسیس سپاه پاسدران اظهار داشت: امروز سپاه با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن و این همه هجمه داخلی و خارجی علیه این نهاد مقدس روز به روز پیشرفت‌های بسیاری در ابعاد مختلف داشته که دشمنان نیز به این موضوع اذعان دارند.

وی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون این نهاد مقدس است، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کارنامه سپاه در طول 37 سال کارنامه درخشانی است که توانسته تمام توطئه های داخلی وخارجی را در نطفه خفه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: محبوبیت این نهاد به خاطر اعتقاد، جان نثاری و از خود گذشتگی و از همه مهمتر به خاطر معنویتی است که این نهاد مقدس در قلب و ایمان مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر ویژگی مهم این نهاد تبعیت‌پذیری محض این نهاد از ولایت فقیه است که این یک ویژگی؛ منحصر به فرد این نهاد مقدس است.

قربانی با اشاره به وظیفه سپاه پاسداران در دفاع از دستاودهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امید است در آینده شاهد شکوفائی این نهاد مقدس باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات