خبرهای داغ:
سردار شاهرخی :

کار برای شهدا باید به قصد قربت انجام گیرد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هرگاه در موضوع شهدا هدف از انجام کار قربت باشد خداوند در آن برکت و نورانیت قرار می دهد ولی اگر این کاربا نیت دیگری انجام شود کار پیش نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه ی کنگره  3هزار شهید استان قزوین که عصر دیروز در معراج شهدای استان برگزار شد اظهار داشت: کار مستند سازی، نقش رزمندگان استان قزوین در دفاع مقدس به مراحل خوبی رسیده و باید با تلاش و مدد از شهدا مراحل پایانی کار نیز انجام شود.
 
وی ادامه داد: در بحث گردان های رزمی و پشتیبانی رزمی و نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس مستند سازی خوبی انجام شده است و به مرحله ای رسیده ایم که می توانی اعلام آمادگی برای برگزاری اجلاسیه 3 هزار شهید استان قزوین را در پاییز امسال داشته باشیم.
 
سردار شاهرخی با بیان اینکه کار برای شهدا باید با قصد قربت انجام شود گفت: هرگاه در موضوع شهدا هدف از انجام کار قربت باشد خداوند در آن برکت  و نورانیت قرار می دهد ولی اگر این کاربا نیت دیگری انجام شود کار پیش نخواهد رفت، سپاه پاسدار، انقلاب اسلامی است و در این راستا تعمیق معنویت و تعمیق ارزش های محوری از وظایف سپاه است.
 
کار برای شهدا باید به قصد قربت انجام  گیرد 
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت:  وقتی به ترکیب قشری شهدا نگاه  میکنیم متوجه می شویم که شهدا از قشر خاصی نیستند و از تمام اقشار شهید داریم و باید از همه ی اقشار و مدیران و مجموعه  های فرهنگی برای کمک به مستند سازی و تدوین نقش اقشار مختلف شهدا در دفاع مقدس استفاده کنیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه شهدا برای پاسداری از انقلاب اسلامی جانشان را تقدیم کرند گفت: ما نیز برای ادامه راه شهدا هر وقت دیدیم که  انقلاب اسلامی نیازمند حضور ماست باید با تمام وجود حضور پیدا کنیم و نگزاریم انقلاب به خطر بیفتد.
1001/پ20/ب



ارسال نظرات
پر بیننده ها