خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

ارتقاء وضع اقتصادی به عنوان نقطه ضعف، وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: یکی از راههای که می تواند ایران اسلامی را کشوری مستحکم تر از همیشه در منطقه و جهان بکند همین توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۶۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین صبح امروز(یکشنبه) در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع تبیین شعار سال96،  کارکنان این ناحیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در شروع سال جدید فرمودند: در سال 95 با وجود اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی بود ولی ملت ایران از دو جهت خوش درخشید؛ هم از جهت پایبندی به مسائل انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی که مظهر آن پرشور بودن راهپیمایی عظیم 22 بهمن و اجتماعات مردم در مورد مسائل مربوط به انقلاب بود که نشان دنده پایبندی و شور و هیجان و دلبستگی کلت ایران به مسائل انقلاب بود.  

والدی افزود: درخشش ملت ایران، پایبندی به مسائل دینی و ایمانی بود که نشان می دهد سمت و سوی حرکت ملت ایران سمت و سوی انقلابی و دینی است حال مربوط به هر سلیقه سیاسی که باشد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین براز کرد: اقتصاد مقاومتی، پایه اقتصاد ایران است و علت نامگذاری این سال بدلیل گله ها و وضع معیشتی مردم جامعه است تا اینکه دولت اهمیت بیشتری به به تولید داخلی و اشتغال جوانان دهد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین تأکید کرد: یکی از راههای که می تواند ایران اسلامی را کشوری مستحکم تر از همیشه در منطقه و جهان بکند همین توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به تمام جوانان انقلابی آماده باش داده اند که در زمینه تولی و اشتغال فعالیت کنند و باید این موضوع با تمام همت و قوا تحقق یابد.

والدی با بیان اینکه اقتصاد اولویت اول کشور است، گفت: اولویت دشمن برای نابودی کشور، ضربه زدن به اقتصاد کشور است و لذا ما باید اولویت اول خود را پویایی اقتصاد کشور با راه اندازی کارخانجات و ایجاد اشتغال قرار دهیم.

این مسوول یادآور شد: در بحث پویایی اقتصاد جامعه باید استعدادها و ظرفیت ها را بالا ببریم و در این راه با تمام توان و روحیه خستگی ناپذیر جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

با تکیه بر حمایت از تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، مردمی کردن اقتصاد،کاهش وابستگی به بودجه نفت و اقتصاد دانش بنیان باید یک پدافند غیرعامل در برابر هجمه های اقتصادی دشمن خارجی انجام داد

 وی در خاتمه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و عنوان کرد: انتخابات باید پر شور برگزار شود و مردم با حضور حداکثری و داشتن تقوای سیاسی به میدان بیایند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها