مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در حسینیه اعظم وحدتیه برگزار شد

با همکاری حوزه مقاومت امام خمینی(ره) و به همت هیات های محبان امیرالمومنین و بین الحرمین، مراسم جشن با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) با حضور پیروان و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت در حسینیه اعظم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۵۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ دراین مراسم حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه پس از تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع)به روایت اهل تشیع و تسنن به نقل از پیامبر اکرم(ص)اشاره کرد و اظهار داشت: خلفای پس ازپیامبر اکرم(ص) 12 نفر هستند وهمگی از قریش هستند و تمامی اسامی آن ها ذکر شده است اما پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)خلفای مدعی پیامبر،بنی امیه و بنی عباس بودند که خاندان اموی به تعداد 15 نفر به مدت 92 سال و خاندان بنی عباس به تعداد 16 نفر به مدت با 147 سال با تزویر و ریاکاری حکومت کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که در زمان عثمان، جامعه به انحراف کشیده شده بود، اضافه کرد: بعد از قتل عثمان، یکی از شرایط پذیرفتن خلافت توسط امام علی (ع) برخورد با فساد استخدامی و رعایت عدالت و قانون در جامعه بود و به هر فردی سهم خاصی از بیت المال پرداخت می کردند.

وی اضافه کرد: اگرمحور کار مسئولین در جامعه اسلامی، رعایت عدالت و قانون باشد و مسئولین در کارهای خود تعهد و تخصص داشته باشند همه مشکلات جامعه حل خواهد شد.

مولودی خوانی و اجرای گروه نمایشی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


خبرنگار:محمد صداقت

ارسال نظرات