مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

سپاه باید جریان­ های سیاسی را بشناسد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: سپاه ورود مصداقی به بحث انتخابات ندارد امّا باید جریان­ های سیاسی را بشناسد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام یعقوب یحیایی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی با دشمنان متعددی در منطقه و خارج از آن مواجه است که آمریکا و اتحادیه اروپا با عنوان استکبار جهانی دشمنان خارج از منطقه آن محسوب می­ شوند.

وی تأکید کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا اگرچه از نظر ماهیّت سیاسی با هم تفاوت دارند امّا در دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ تفاوتی با هم نداشته و هدف نهایی هر دو مقابله با انقلاب اسلامی است.

یعقوب یحیایی افزود: البته مقابله آن­ ها با انقلاب اسلامی باعث شده است که انسان­ های اندیشمند درباره انقلاب اسلامی به مطالعه بپردازند و با ماهیّت انقلاب اسلامی آشنا شوند که این مسئله تاکنون به ترویج انقلاب اسلامی کمک زیادی کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه­ هایی که دشمنان فرامنطقه­ ای در کوتاه مدّت دارند ضربه به نظام جمهوری اسلامی و مقابله با انقلاب اسلامی است و در این راستا به دنبال حفظ جریان همسو با خود در داخل کشور هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان تصریح کرد: دشمنان فرامنطقه­ ای در برنامه­ های میان مدّت خود به دنبال زیر سؤال بردن و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی از طریق شبکه­ های اجتماعی بوده که به خصوص این روزها و در آستانه برگزاری انتخابات بیش از پیش به آن دامن می­ زنند و در بلند مدّت نیز به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی اذعان داشت: آل سعود نیز از دشمنان منطقه­ ای انقلاب اسلامی است که با بمب­ گذاری و به وجود آوردن و حمایت از گروه­ های تکفیری سعی در مقابله با انقلاب اسلامی دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار