خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

اقتصاد پویا لازمه داشتن کشوری موفق/تخصیص 8 میلیارد تومان اعتبار به سد گرین

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم کشور موفقی داشته باشیم لازمه اش داشتن یک اقتصاد پویا است و حول این محور حرکت کنید سرلوحه کارمان را بحث تولید و اشتغال قرار دهیم.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار داشت: باید همه نگاه ها و برنامه‌های ما بر اساس شعار سال باشد.

وی افزود: در چند سال اخیر رهبری تاکید جدی به شعار سال و اقتصاد مقاومتی داشته اند و ما مسئولین شهرستانی باید تلاش کنیم که به منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم و حول محور این فرمایشات جلو برویم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کشور موفقی داشته باشیم لازمه اش داشتن یک اقتصاد پویا است و حول این محور حرکت کنید سرلوحه کارمان را بحث تولید و اشتغال قرار دهیم .

وی در خصوص اشتغال جوانان گفت : 7 هزار نفر جوان جویای کار در کشور داریم که باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم که در آخرسال حرفی برای گفتن داشته باشیم .

بهرام‌نیا در ادامه به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت و گفت: ابتدا جاده های پر تصادف شهرستان را در مجلس مطرح کردیم و با پیگیری های مستمر این جاده ها جزء طرح های ملی قرار گرفته و از اعتبارات ملی نیز به آنها تعلق گرفتند .

وی افزود: سد گرین نهاوند دیگر طرحی بود که در مجلس مطرح کردیم، سدی که جزء 30 سد تعطیل کشور بود اکنون مناقصه روزنامه جمهوری اسلامی ایران و ماده 56 را گرفته است و برای این پروژه نیز 8 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه از احداث ایستگاه راه آهن در شهر نهاوند خبر داد و گفت: به جز ایستگاه فیروزان، طبق ماده کمیسیون 215 مجوز این کار اخذ شده و ایستگاه نهاوند به عنوان ایستگاه ارتباطی با استان‌های جنوبی کشور احداث می شود .

وی در پایان سخنان خود به برگزاری انتخابات در کشوراشاره کرد و گفت: بنا داریم که یک انتخابات سالم و بدون هر گونه دشمنی و سیاسی بازی داشته باشیم و افرادی را به عنوان سکاندار شورای شهر انتخاب کنیم که مقبولیت اجتماعی داشته و جزء افراد اصلح باشند .

انتهای پیام/


ارسال نظرات