خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بیان کرد:

جایگاه برتر خبرگزاری بسبج حاصل کارجهادی تیم روابط عمومی

معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) در دیدار نوروزی با سردار شاهرخی گفت: تیم روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با پوشش خبری خوب توانسته جایگاه برتر کشوری را کسب نماید.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۰۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ سید حسین حسینی نسب، معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر)عج) قزوین ضمن تبریک سال جدید به سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه سال ۹۶ با اتفاقات و رویداد های مهمی پیش روی ما است  همه باید تلاش کنیم که سال جدید را با انرژی خوب و در جهت منافع کشور حرکت کنیم.

وی ضمن اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال جاری اذعان کرد: امیدواریم که مردم با حضور میلیونی خود در انتخابات حماسه دیگری را رقم بزنند و در این حضور با انتخاب بهترین ها در شورا و ریاست جمهوری در جهت توسعه و پیشرفت کشور باشد.

معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین ادامه داد: در اخبار پوششی و تولیدی خبرگزاری بسیج با داشتن تعداد نواحی کم نسبت به سایر استان ها مانند تهران، خراسان و آذربایجان با خبر جز برترین شعب خبرگزاری بسیج می باشد.

حسینی نسب افزود: این کار با تلاش شبانه روزی دوستان و همکاران در تیم اطلاع رسانی و خبر  روابط عمومی صورت گرفته  و قطعا در سال جاری با طرح و برنامه بهتر و فراگیر تر اقدام خواهد کرد.

در پایان سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین ضمن تبریک سال نو  گفت: طبق آمار های ارائه شده شاهد سعی و تلاش شما و تیم خبر و اطلاع رسانی هستیم و امیدوارم در سال جدید با قدرت و قوت بیشتری این روند را ادامه دهید

وی در خاتمه ابراز کرد: از همه مهمتر صداقت و امامتداری در انتشار خبر بوده که خوشبختانه این امر در عملکرد تیم خبر و اطلاع رسانی مشهود است و باید تلاش کرد تاثیر گذاری خود را بر مخاطبان بیشتر کند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها