خبرهای داغ:
فقدان مبارز انقلابی و پدرمعنوی استان قزوین؛

سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با صدور پیامی درگذشت آیت الله باریک بین را تسلیت گفت

در متن بیانیه می خوانیم: ایشان در طی سالیان متمادی نمونه کاملی از فرمانبرداری از امر ولی، زهد و تقوا بودند و در سالهایی که انقلاب اسلامی فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشت، در جهت کامیابی نظام تلاش کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵


 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی درگذشت آیت الله باریک بین، نماینده اسبق ولی فقیه در استان قزوین بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد.

انالله و انا الیه راجعون

آیت الله باریک بین از ذخیره های واقعی انقلاب اسلامی بودند  که در این راه تمام تلاش خود را به کار بردند و فرزند خود را نیز فدای این راه که همان راه عزت و سربلندی ایران اسلامی بود، نمودند.

ایشان طی سالیان متمادی نمونه کاملی از فرمانبرداری از امر ولی، زهد و تقوا بودند و در سالهایی که انقلاب اسلامی فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشت، در جهت کامیابی نظام تلاش کردند.

لذا درگذشت این عالم جلیل القدر را به رهبر معظم انقلاب، بیت شریف معظم له، جامعه روحانیت، حوزه های علمیه، خانواده معظم شهدا، مسئولین و مردم شریف استان تسلیت عرض می نماییم.

امید است که روح ایشان با شهدا و امام شهدا محشور گردد و نیز مورد عنایت و غفران الهی قرار گیرد.

در این راستا و به جهت قدر داری از زحمات طولانی مدت این عالم نستوح از کلیه مردم شریف استان قزوین دعوت به عمل می آید تا در مراسم تشییع و کلیه مراسمات مربوطه حضوری پر شور به هم رسانند.

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها