خبرهای داغ:
سردار ریحانی:

بسیج محور وحدت مردم ایران اسلامی است/باید مردمی بودن سپاه را حفظ کنیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج محور وحدت مردم و بستر اتحاد و همفکری و در صحنه بودن ملت شریف ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۷۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه روانسر که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: بسیج نماد عزت و پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: حفظ اتحاد در بین مردم، در صحنه نگه داشتن مردم و آماده نگه داشتن آنها برای مقابله با تهدیدهای دشمن از مهمترین ماموریت های بسیج است و خوشبختانه در این راستا هم موفق بوده ایم.
سردار ریحانی اضافه کرد: عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون مردم هستیم و باید مردمی بودن سپاه را حفظ کنیم.
وی بیان داشت: اقتدار و قدرت ملی علاوه بر تجهیزات نظامی برگرفته از پایگاه مشروع مردمی است که باید مردم را حفظ کنیم و به خواسته های آنان توجه داشته باشیم.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب و حفظ اتحاد و یکپارچگی شاه کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
مردم منطقه اورامانات همیشه مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران بوده اند
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: مردم سربلند منطقه اورامانات همیشه مایه عزت، سربلندی و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
سردار ریحانی افزود: مردم این منطقه از اوایل انقلاب تا امروز همیشه آماج تهدیدها و سناریوهای دشمنان بوده اند اما مردم این دیار ترفندها و تهدیدهای آنها را خنثی کرده اند.
وی تصریح کرد: مردم منطقه اورامانات از ابتدای پیرورزی انقلاب تاکنون در خط انقلاب و نظام بوده اند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم این آب و خاک کرده اند.
وی اضافه کرد: امروز عرصه اقتصادی کشور آماج تهدیدها و حمله های دشمنان قرار گرفته و مقام معظم رهبری نیز با بینش و تدبیر حکیمانه در چند سال گذشته عرصه اقتصادی را مورد توجه قرار داده است.
وی گفت: تهدیدها و تحریم های اقتصادی برای از بین بردن اتحاد و همدلی بین ملت ایران است و دشمنان به دنبال شکست و فروپاشی کشور از راه اقتصادی هستند.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه اضافه کرد: تحقق شعارهای مورد تاکید رهبر انقلاب، کشور را از لحاظ اقتصادی دگرگون می کند و اگر نگاهی به درون و داشته های خود داشته باشیم سرمایه های زیادی در دست داریم که با دیگر کشورهای دنیا قابل مقایسه نیست.
سردار ریحانی اظهار داشت: ایران اسلامی با سرعت و شتاب زیادی سکوهای عزت و سربلندی را طی می کند و دشمن از این موضوع عصبانی و ناراحت است.
وی افزود: تبدیل علم به ثروت و تولیدی کردن آن بسیار مهم است که باید بنگاههای تولیدی این نقش را به خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: امسال مقام معظم رهبری برای اینکه از این فضای تهدید و تحریم اقتصادی دشمنان گذر کنیم و با عزت و سربلندی پیش برویم مساله تولید و اشتغال را به نگاه به درون در دستور کار قرار داده اند.
سردار ریحانی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال این است که تفکرات غربی را در کشور رواج دهد و تفکر انقلابی را از ما بگیرد اما باید با یک تفکر انقلابی پرشتاب، پیش رونده و پیش برنده در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کنیم.
وی بیان داشت: عدم وحدت در بین مردم یکی از خواسته های دشمن است که خوشبختانه نتوانسته اند در این راهبرد موفق باشند و باید وحدت کلمه را حفظ کنیم و آگاه بمانیم تا دشمن در دستیابی به مقاصد خود ناکام بماند.
امام جمعه روانسر نیز گفت: مکتب سپاه مکتب ارزشها و انسان سازی است.
ماموستا ملاعبدالله غفوری افزود: خون پاک شهدا موجب تقویت انقلاب و حافظ نظام از گزند توطئه های دشمنان است.
وی تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی هر روز به بهانه های مختلف علیه ایران اسلامی، مسلمان ها و ارزش های اسلامی توطئه می کنند که در این راستا وظیفه شناسی و حفظ بصیرت و بیداری بسیار مهم و ضروری است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و اعتلای کشور را ترسیم کرده اند و باید همه در مسیر استمرار این نظام تلاش کنیم.
ماموستا غفوری با اشاره به پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف تصریح کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به پاس حرکت در مسیر ارزشهای اسلامی است.
در پایان این نشست از زحمات سرهنگ 2 پاسدار علی اصغر اله دانه قدردانی و سرهنگ 2 پاسدار علیرضا الفتی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر معرفی شد.
ارسال نظرات