سرپرست کمیته امداد خمین خبر داد

اعزام مددجویان کمیته امداد شهرستان خمین به مناطق عملیاتی

سرپرست کمیته امداد شهرستان خمین از اعزام 44 نفر از مددجویان این نهاد حمایتی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴

محتشم بهرامی سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام مددجویان این نهاد به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: 44 نفر از مددجویان این نهاد با همکاری سپاه ناحیه خمین در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این اعزام با هدف تجدید میثاق، آشنایی با سیره شهدا، دلاوری‌های رزمندگان، آرمان‌های امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا و آثار ارزش‌های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین تصریح کرد: در این اردوی چهار روزه مددجویان از مناطق عملیاتی جنوب از جمله شوش، هویزه، فکه، اروندرود، دهلاویه و دیگر مناطق بازدید می‌کنند.

بهرامی بیان‌ کرد: سال گذشته نیز 200 نفر از مددجویان استان مرکزی با محوریت خمین به راهیان نور اعزام شدند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خمین به اهداف و فعالیت‌های کمیته امداد در دهه چهارم خدمت رسانی اشاره‌کرد و گفت: در دهه چهارم خدمت رسانی‌‌، رویکرد توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی در دستور کار است و به موضوع توانمند‌سازی در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال و خودکفایی توجه ویژه شده و این امر سبب تقویت بنیه فرهنگی خانواده‌ها خواهدشد.

بهرامی آموزش خانواده در زمینه‌های اعتقادی و احکام، روابط خانوادگی، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد برشمرد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 2100 مددجو از آموزش‌های فرهنگی با استفاده از اساتید دانشگاهی و حوزوی بهره‌مند شدند و اردوهای فرهنگی تربیتی نیز یکی از شیوه‌های آموزش در کمیته است که با بهره‌گیری از مشاوره دینی و خانواده در ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌ها موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات