خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

اقتدار امروز ایران به برکت رشادت‌های شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اگر امروز ایران می‌تواند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و خود را به رخ جهانیان بکشاند به برکت زحمات و رشادت‌هایی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و محمدرضا علی‌اکبربیک، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از والدین شهید نبی‌اله هاشمی و سعید ساوه دیدار کردند.

در این دیدارها، حجت الاسلام عابدینی اظهار کرد: اگر امروز ایران می‌تواند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و خود را به رخ جهانیان بکشاند به پاس زحمات و رشادت‌هایی است که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند.

وی افزود: اگر شهدا در جنگ تحمیلی مقاومت و استقامت نمی‌کردند، اکنون شرایط ما بدتر از کشورهایی مانند سوریه و عراق بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه گنجی در جبهه‌های جنگ نهفته است، اذعان کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا زائران این گنج را پیدا کنند و خود را بسازند.
وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همان گنجی است که شهدا آن را ساختند و برای ما عزت و اقتدار به وجود آوردند، ابراز کرد: امروز نیز ملت ما باید این فرهنگ را بشناسانند و به آن تمسک بجویند تا در دنیا قدرتمند باشند.
در این دیدارها، مادر شهید سعید ساوه مطرح کرد: پسرم برای رفتن به جبهه علاقه‌ی وافری داشت به طوری که شناسنامه خود را تغییر داد تا بتواند اعزام شود، این مطلب نشان از عشق او به جهاد و شهادت بود.
همچنین پدر شهید نبی‌اله هاشمی با اشاره به خاطرات فرزندش گفت: پسرم در آخرین مرخصی که آمده بود به مادرش گفت این بار که جبهه اعزام شوم، شهید می‌شوم.
وی افزود: مادرش با شنیدن این حرف ناراحت می‌شود ولی پسرم تاکید می‌کند که شهید می‌شود و شد.
در این دیدارها، مسوولان حاضر ضمن تبریک سال نو، از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها