خبرهای داغ:

اعزام بیش از 168 طلبه به مناطق عملياتی

مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: بیش از 168 طلبه با همکاری بسیج طلاب و روحانیون این استان در قالب کاروان‌های راهیان نور برای بازدید، به مناطق عملیات جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۳۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سجاد کریمی اظهار داشت: گروه‌هایی از مردم مناطق مختلف ایران هر ساله در ایام نوروز برای بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب غربی کشور، به استان‌های هم‌مرز با عراق در قالب کاروان‌های راهیان نور سفر می‌کنند.

مسؤول بسیج طلاب استان کرمانشاه این سفر را سیاحتی و زیارتی معنا کرد و گفت: عزت و اقتدار امروز ایران، به برکت خون رزمندگانی است که از جان خود گذاشتند تا آرامش را به ما هدیه دهند.

وی به اعزام بیش از 168 طلبه بسیجی در قالب چهار دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیات جنوب اشاره و بیان کرد: این اردوی معنوی با همکاری بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، پنج روز به‌طول خواهد انجامید.

این مسؤول آغاز بهاری نو با حضور در مناطق عملیاتی را زیبا توصیف کرد و ادامه داد: چه زیباست، بندگان صالح خدا در این ایام برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یابند و باری دیگر با اقتدار بگویند«ما تا آخر ایستاده‌ایم».

ارسال نظرات