خبرهای داغ:

بعنوان راننده هر سال چند بار افتخار خادمی زائرین کربلای ایران را دارم

اکبر محمدی یکی از رانندگان که همه ساله در اردوهای راهیان نور به عنوان راننده اتوبوس شرکت می کند گفت: بنده بعنوان راننده هر سالی چندین بار افتخار خادمی زائرین کربلای ایران را دارم.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۸۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
اکبر محمدی یکی از رانندگان که همه ساله در اردوهای راهیان نور به عنوان راننده اتوبوس شرکت می کند در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقز در اهواز گفت: بنده بعنوان راننده هر سالی چندین بار افتخار خادمی زائرین کربلای ایران را دارم.
وی خاطر نشان کرد: راهی که ما آمدیم، راهیان نور  و راه شهداست. ما آمدیم به شهدا و زائران شهداخدمت کنیم تا این راه زمینه ساز راه ظهور امام زمان(عج) بشود.
محمدی تصریح کرد: رانندگی ما در این راههای سخت و طولانی با تمام مشقت های آن گوشه ای از سختی های دلاوران آن دوران نیست و به شوق زیارت محل عروج شهدا این راه های دشوار بر ما آسان می شود و با عشق میاییم برای ادای دین عزت و اقتدار و خونی که برای آرامش امروز ما دادند.
این راننده عنوان کرد:
امیدواریم شهدا که عند ربهم یرزقونند واسطه این اجر معنوی ما بشوند تا شرمنده آنها نباشیم
وی در خاتمه گفت: سالهای متوالی ست که راننده این مسیر عشق هستم و دیگر همکارانم که در این مسیر نور رانندگی میکنند با صبوری و تعامل فراوان در خدمت این زائران شهدای هستند.

4001/پ20/ب/224
ارسال نظرات
پر بیننده ها