خبرهای داغ:
خادم شهدا:

حکایت عاشقی

خادم شهدا گفت: همه چیز ساده و بی ریاست دیگر از خاکی شدن چادرت که در شهر خودت می ترسی که مبادا اینگونه تو را مورد تمسخر گیرند نمی ترسی به بیان ساده تر، جنوب می آیی تا در خاک شلمچه غرق شوی و این حکایت یک فضای فوق العاده معنوی است.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۸۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
مجتبی نوروزی یکی از خادمین افتخاری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به حضور در یادمان های شهدا، اظهار داشت: اینجا همه چیز ساده و بی ریاست دیگر از خاکی شدن چادرت که در شهر خودت می ترسی که مبادا اینگونه تو را مورد تمسخر گیرند نمی ترسی به بیان ساده تر، جنوب می آیی تا در خاک شلمچه غرق شوی و این حکایت یک فضای فوق العاده معنوی است.
بنده هرساله به مناطق عملیاتی جنوب کشور در زمان تعطیلات عید نوروز در قالب زائر و یا خادم الشهداء می آیم و هیچ گاه با وجود تکرار این سفر مناطق برای بنده تکراری نمی شود و در هر بار مطلب و یا نکته جدیدی می آموزم.
وی خاطر نشان کرد: جوانان نسل سوم انقلاب و دیگر مردم کشور ما برای تجدید بیعت با شهداء و امام شهداء و لبیک به مقام معظم رهبری باید به این مناطق سفر کنند تا رموز پنهان و آشکار دفاع مقدس را به صورت فیزیکی حس کنند.
نوروزی افزود: این خاک ها بعد از سی و چند سال هنوز هم فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت را به انسان منتقل می کند و هر ساله برای من اینگونه بوده که شلمچه همه ساله بوی چادر خاکی حضرت زهرا (س) و طلائیه بوی دستان مبارک حضرت ابولفضل العباس (ع) را می دهد.
 وی گفت: بنده به عنوان یک خادم از مردم درخواست دارم تا این فرصت مناسب را از دست ندهند و در اردوی راهیان نور حضوری پرشور داشته باشند.
این خادم شهدا عنوان کرد: هر خادم شهدا یک نوع ارتباط ذاتی و قلبی با شهدا بر قرار می کند به بیان ساده تر، شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگار روزی می خورند و همان روزی را بین انسان ها تقسیم می کنند.  
وی در خاتمه یادآور شد: شهدایی که در این راه به شهادت رسیدند و خون آنان ریخته شده است به اندازه ای خونشان متبرک بوده است که زائرین بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.
 
1001/پ20/ب/199
ارسال نظرات
پر بیننده ها