بسیج در تمام عرصه‌ها مقتدرانه حضور دارد

کد خبر: ۸۸۴۱۴۱۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر گفت: بسیج در تمام عرصه‌های نفس‌گیر و حساس، حضور مؤثر و مقتدر داشته و همیشه پشتوانه انقلاب اسلامی بوده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فرمانده گردان پیاده امام حسین (ع) رضوانشهر با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت‌الاسلام حمید ایلداری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر در این دیدار در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ بسیج و توسعه پایگاه‌های بسیج در استان اظهار داشت: هدف بسیج تقویت قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) و فرهنگ اسلامی است، از این رو یکی از بزرگترین موهبت‌ها و نعمت‌هایی که خداوند بعد از انقلاب اسلامی به ملت ایران عطا فرمود، همین شجره طیبه بسیج بود.

وی تصریح کرد: بسیج یکی از مراکزی است که دشمن با انواع هجمه ها و دسیسه ها به آن حمله می‌کند و این نشان از نقش مؤثر بسیج در اقتدار نظام اسلامی و توفیقات روز افزون این نهاد مقدس انقلابی دارد.

این مسئول فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌های نفس‌گیر و حساس، حضور مؤثر و مقتدر داشته و همیشه پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و جامعه‌ای که بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی دارد هیچگاه دچار انحراف و تاثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نخواهد شد.

گفتنی است، این دیدار پنجم فروردین 96 در اداره تبلیغات اسلامی رضوانشهر انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار