زائر راهیان نور تاکید کرد

راهیان نور باعث تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان

زائر راهیان نور با تاکید بر اینکه راهیان نور باعث تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان می‌شود، گفت: با حضور در این مناطق اعتقاداتم نسبت به گذشته قوی‌تر شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۱۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

محمدی یکی از دانشجویان اعزامی دلیجانی به راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه برای نخستین بار توفیق حضور در این اردوها را پیدا کرده است، گفت: با توجه به اینکه بار اول است که در این مناطق حضور پیدا کرده‌ام ولی تجربه و حس خوبی بود.

این دانشجوی ترم دوم شیمی کاربردی پیام نور دلیجان تصریح کرد: با حضور در این مناطق اعتقاداتم نسبت به گذشته قوی‌تر شد و از سوی دیگر حضور در کنار دوستانم لحظات شادی را برایم به همراه داشت که خالی از تجربه نبود.

محمدی ادامه داد: حضور در شلمچه حس و حال غیرقابل وصفی را در من ایجاد کرد و اگر خدا بخواهد و شهدا دعوت کنند دوست دارم مجدد در این مناطق حضور پیدا کنم.

این دانشجوی دانشگاه پیام نور دلیجان تصریح کرد: معتقدم این اردوها بیشتر از 60 درصد بر زندگی و مسیری که باید جوانان انتخاب کنند تاثیرگذار نیست، احساس می‌کنم خاطراتی که از رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از زبان راویان در این مناطق بیان می‌شود با واقعیت خیلی فاصله دارد که نمی‌تواند چیزی جز امدادهای غیبی باشد.

وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در سرزمین‌های الهی دفاع مقدس می‌تواند عنایات خاص شهدا به آن افراد را هم به دنبال داشته باشد و سبب بیداری همیشگی آنان گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات