امام جمعه موقت دلیجان

واردات کمر تولید را شکسته است

امام جمعه موقت دلیجان گفت: متاسفانه افزایش بی رویه واردات در سال های گذشته کمر تولید را شکسته است.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۷۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی امام جمعه موقت دلیجان در خطبه های نماز عبادی سیاسی  این هفته جمعه شهر دلیجان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ابتدای سال در حرم رضوی گفت: در مورد شعار سال گذشته و در پایان سال زمان ارائه کارنامه است نه زمان ارائه برنامه برای شعار سال قبل که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه طبق آمارهایی که مقام معظم رهبری از قول دولت فرمودند تناقضانی وجود دارد.

افزایش 46 درصدی واردات خودروهای خارجی

امام جمعه موقت دلیجان با اشاره به اینکه متاسفانه افزایش بی رویه واردات در سال های گذشته کمر تولید را شکسته است افزود: در سال گذشته شاهد افزایش 46 درصدی خودروهای خارجی بوده ایم. امام جمعه موقت دلیجان بیان کرد: برای دستیابی به رونق تولید باید پهنه صادرات کشور افزایش یابد در صورتی که در سالیان گذشته وابستگی کشور به نفت افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین ضرورت رونق اقتصادی و ضرورت تحقق شعار امسال گفت: نباید به دنبال بهانه بود و در جهت تبیین این موضوع مقام معظم رهبری نقشه راه را تعیین کردند.

وی افزود: در صورت رونق تولید هم شاهد کاهش بیکاری و هم شاهد جلوگیری از خروج ارز خواهیم بود.

امام جمعه موقت دلیجان بیان کرد: رشد نقدینگی در سالیان اخیر و سال گذشته به بیش از یکهزار هزار میلیارد تومان رسیده است که به شکل اژدهایی خاموش شده است و میتواند با ایجاد تورم شدید اقتصاد کشور را نابود کند ، هدایت این نقدینگی به سمت تولید موثر است.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان برخی صحبت های مقام معظم رهبری در بحث انتخابات گفت:اولویت اول همه ما باید حضور پر رنگ مردم در انتخابات باشد.

تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است

وی افزود: شوراها مجموعه ای تخصصی است و جای کار سیاسی نیست و اگر عده ای به دنبال سیاسی کردن این فضا باشند قطعا خیر خواه مردم نیست.

امام جمعه موقت دلیجان با اشاره به اینکه تبلیغات زودتر از هنگام خلاف شرعی و قانونی است افزود: آن کسی که برای تبلیغات خود از امکانات دولتی استفاده میکند بعدا برای نشستن بر روی کرسی شورای شهر مشکل خواهد داشت.

عده‌ای هنوز در خواب غفلت هستند

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد شهدای فتح المبین گفت:عده ای نمیخواهند از خواب غفلت بیدار شوند و با وجود رفتارهای دوگانه آمریکا هنوز خود را محب آمریکا میدانند. تراپمپ از طرفی پیام تبریک نوروز به ایرانیان میدهد و از طرفی امروز با طرحی در مجلس سنا حخواستار افزایش تحریم ها علیه ایران میشوند‌.

ارسال نظرات