خبرهای داغ:
راوی سیره شهدا:

راهیان نور حرکت ارزشمند معنوی و فرهنگی است

برقراری جو فرهنگی و هنری بین زائرین و خادمین می باشد و با دعوت کوچک از مردم توانستیم بیش از ۱۰۰۰نفر از مردم را هزار کیلومتر دور از خانه و کاشانه اشان بیاوریم نشان دهنده علاقه مردم به این کار بزرگ فرهنگی می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۰۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
حجت الاسلام روح الله آقاجانیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در اروند
در خصوص فعالیت طلاب استان قزوین در کاروان های راهیان نور گفت: اساس کار روحانیون فرهنگی بوده تا بتوانیم تطبیق سیره شهدا با الگو برداری از ائمه معصومین و بازگو کردن آن برای مردم باشیم.

وی تصریح کرد:روحانیت به عنوان بازوی قدرتمند جامعه باید فعال و پویا بوده تا بتواند ارتباط خوبی با نسل جوان داشته باشد لذا در برنامه های متنوع و جذاب  در کاروان های راهیان نور سعی در پربار کردن این سفر فرهنگی معنوی برای زائرین دارد.

این طلبه بسیجی افزود:روحانیون برای انتقال بار معنوی شهدا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی نموده و در هر اتوبوس یک روحانی برای پاسخگویی به نیاز های شرعی وجود دارد تا نگاه معنوی این سفر پر بار تر شود.

آقاجانیان در ادامه افزود: برقراری جو فرهنگی و هنری بین زائرین و خادمین می باشد و با دعوت کوچک از مردم توانستیم بیش از ۱۰۰۰نفر از مردم را هزار کیلومتر دور از خانه و کاشانه اشان بیاوریم نشان دهنده علاقه مردم به این کار بزرگ فرهنگی می باشد.

وی گفت:حضور پر شور نوجوانان و جوانان در این حرکت عظیم فرهنگی نشان می دهد که شهدا تاثیر خودشان را بر دل و جان مردم ایران اسلامی گذاشته و دل های زیادی را به سوی خود کشانده اند.

آقاجانیان در پایان با اشاره به پیشرفت دانشگاه  انسان سازی راهیان نور گفت:امروز ه جوانان درگیر ارتباط با فضای مجازی بوده  و بعضی هم با نامحرم بوده اما در کنار آن نوجوانان و جوانای هم هستند که با پیوستند به این ماموریت بزرگ فرهنگی توانسته اند به تزکیه روح و نفس خود بپردازند و فرهنگ شهدا هم انسان ساز بوده و هرکس گام در این مسیر بگذارد مورد پذیرش مردم و رهبری و خدای متعال قرار خواهد گرفت.
1002/پ20/ب/9
ارسال نظرات
پر بیننده ها