خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین:

اردوی راهیان نور نشاط را در قلبها جاری میکند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: سفر راهیان نور یک نورانیتی با خود بهمراه دارد و باعث می‌شود کسانی که در آنجا حضور دارند در قلب خود یک تلالو و نشاطی حس می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۲۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص "ارزش‌های اردوهای راهیان نور" اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که بعد از پایان جنگ اتفاق افتاد راه اندازی اردوهای راهیان نور است .

وی ادامه داد: به راستی که راهیان نور؛ رفتن بسوی نور است و کسانی که در آن مناطق حضور می‌یابند با نورانیت و انواری از فضائل و کمالات انسانی و الهی آشنا می‌شوند.

معبودی از آثار ارزشمند اردوهای راهیان نور گفت: اولین آن زنده ماندن یاد، دستاورد و ارزش های دوران حماسه در خاطره‌هاست که می‌ماند و فراموش نمی‌شود و دیگر آنکه در راهیان نور آن ارزش ها و حماسه ها برای مردم بخصوص نسل جدید تبیین می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) اذعان کرد: از دیگر آثار این اردوها می‌توان به آشنا شدن جوانان با نقطه عطف تاریخ خود اشاره کرد.

زمانی که تمام دشمنان دست به دست هم داده بودند که حداقل بخشی از سرزمین ما را جدا کنند با شجاعتی که ملت از خود بروز دادند، این توطئه ناکام ماند.

وی تصریح کرد: راهیان نور موجب آشنایی نسل جدید با مردانی با اراده پولادی شد، مردانی که گوش به فرمان ولی خود بودند و توانستند این حماسه را خلق کنند.

حجت الاسلام معبودی قزوین در پایان یادآور شد: راهیان نور یک نورانیتی با خود بهمراه دارد و باعث می‌شود کسانی که در آنجا حضور دارند در قلب خود یک تلالو و نشاطی حس می‌کنند و تلاش کنند که پس از بازگشت نیز این احساس را در خود زنده نگه دارند.

 امید است که تمام کسانی که به دیدار جایگاه شهدا در سرزمین نور می‌روند بتوانند از برکات و ثمرات آن بهره مند شوند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها