خبرهای داغ:
استاد دانشگاه های قزوین:

تنها راه برون رفت از چالش اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است

استاد دانشگاه های قزوین گفت: دولت عملا اعتقادی به موضوع اقتصاد مقاومتی ندارد ممکن است در ظاهر همایش‌هایی در این بابت برگزار شود، اما بطور کلی سیاست ها‌ این اعتقاد را نشان نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۷۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

دکتر میرزایی استاد دانشگاه های قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون "سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با احساس ضعف در برابر دشمن و تشویق شدن بیگانگان بیگانگان به این وسیله " اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ابراز ضعف و نشان دادن نقطه ضعف به دشمنان باعث خوشحالی بیگانگان می‌شود.

وی ادامه داد: در اوایلروی کار آمدن دولت یازدهم، از طرف رئیس جمهور و وزرا در برخی زمینه ها ابراز ضعف صورت گرفت و اقرار شد که تحریم ها اثر گذار بوده و یا اظهار کردند خزانه‌ها خالی است، در واقع این اظهارات باعث تشویق دشمن و زمینه ساز تحریمات دیگر شد.

میرزایی تصریح کرد: نا گفته نماند که اصلا خزانه ها خالی نبوده و اگر هم واقعا خالی بود نباید این مسائل محرمانه بازگو می‌شد، در واقع این بیانات را باید مقدمه ای دانست بر روند نا امید کننده در داخل کشور و همچنین افزایش فشار از خارج مرزهای ایران.

این استاد اذعان کرد: طبق فرموده های رهبری تنها راه رهایی از این برهه و چالش های موجود معیشتی، اقتصاد مقاومتی است که باید جدی گرفته شود، اگر عملا در این راه قدم برداریم یقینا موفق می‌شویم .

میرزایی استاد دانشگاه های قزوین در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: تنها راه برون رفت از چالش اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است اما دولت عملا اعتقادی به این موضوع ندارد، ممکن است در ظاهر همایش‌هایی در این خصوص برگزار شود اما بطور کلی سیاست ها‌ این اعتقاد را نشان نمی‌دهد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها