خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان خبر داد

اعزام بیش از 220 دانشجوی لارستانی به مناطق جنگی جنوب کشور

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام بیش از 220 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۵۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
علیرضا پیرمراد در حاشیه اعزام دانشجویان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی راهیان نور فرصتی ارزشمند برای یادآوری بخش کوچکی از جان‌فشانی و رشادت‌های فرزندان این آب‌وخاک در جریان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: شرکت در اردوهای فرهنگی معنوی راهیان نور به‌منظور تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، لبیک دوباره به رهبر گران‌قدر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان تصریح کرد: کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان از 17 تا 25 اسفندماه سال جاری در قالب دو کاروان برادران و خواهران به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

پیرمراد بیان کرد: در این دوره، 220 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های لارستان توسط پنج اتوبوس از منطق عملیاتی استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

وی بابیان اینکه با توجه به لزوم نظم و ترتیب در هنگام برگزاری اردوی فرهنگی راهیان نور و به‌منظور تقسیم وظایف مختلف و با نظر اعضای ستاد راهیان نور، جلسات متعددی برای هماهنگی برگزار شده است، ادامه داد: برای تسریع در امر خدمت‌رسانی به زائران جبهه‌های جنوب مسؤولانی در سمت‌های مختلف اجرایی اردو، تیم‌های فرهنگی و تبلیغات، واحد اطلاع‌رسانی، مسؤولان اتوبوس‌ها، تدارکات و... مشخص شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها