خبرهای داغ:

کشف 7 تن گوشت قرمز قاچاق و غیرمجاز در جهرم

رئیس اداره دامپزشکی جهرم از کشف و ضبط هفت تن گوشت قرمز قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۵۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

حسین رازقیان اظهار داشت: در بازرسی و کنترل خودروهای سردخانه‌دار در مسیر جاده جهرم  ـ شیراز از یک کامیون که از شهرستان کنارک عازم شیراز بود 7 هزار کیلوگرم گوشت غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: این محموله شامل 4 هزار کیلوگرم گوشت قرمز ایرانی غیرمجاز و 3 هزار کیلوگرم گوشت قرمز برزیلی قاچاق بود که در اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در شهرستان جهرم، پس از توقیف یک کامیون سردخانه‌دار حامل 7 هزار کیلوگرم گوشت قرمز، با بررسی گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای خودرو، مغایرت در شماره خودرو و گواهی حمل مشاهده که با بررسی محموله 3 هزار کیلوگرم گوشت برزیلی قاچاق کشف شد.

رازقیان اضافه کرد: گوشت‌های برزیلی به سفارش کشورهای عربی بوده که در کارتن‌های با نام جمهوری اسلامی جاسازی شده بود و مابقی گوشت‌ها از نوع ایرانی بوده و به علت مغایرت در اطلاعات ثبت‌شده در گواهی حمل با خودرو توقیف شد.

رئیس اداره دامپزشکی جهرم در پایان به مردم توصیه کرد که به‌منظور حفظ سلامتی خانواده‌ها فرآورده خام دامی موردنیاز خود از قبیل گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، ماهی و میگو و ... را از مراکز معتبر تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها