خبرهای داغ:
برگزار شد:

چهارمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان قزوین

چهارمین جشنواره قزآنی کودک و نوجوان قزوین صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهارمین جشنواره قرآنی کودک، نوجوان و خانواده شهرستان قزوین با حضور قرآن‌آموزان نونهال و خانواده‌ها، صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برپا شد.

حجت‌الاسلام موسی صفی‌خانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: بهترین الگوی تربیت فرزند و رفتار با همسر، استفاده و به کار بستن آموزه‌های ناب تربیتی در سیره حضرت زهرا(س)و جلوه‌های رفتاری آن حضرت در همسرداری و رفتار با فرزندان است.

وی افزود: خانواه‌ای که انس با قرآن در آن نهادینه شده و فرزند خود را بر اساس آموزه‌های قرآنی تربیت کند، ثمرات این تربیت را در آینده خواهند دید و فرزندان این خانواده نیز در آینده مروج فرهنگ قرآنی در جامعه خواهند بود.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان سخنان خود برگزاری این جشنواره را نمونه موفق تعامل و مشارکت بین موسسات و خانه‌های قرآن دانست و اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک در سطح موسسات و خانه‌های قرآن ضمن تقویت همدلی و روحیه کار گروهی، اثرگذاری و ماندگاری فعالیت‌ها را نیز دوچندان خواهد کرد.

همچنین، از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به اجرای دکلمه و خطابه توسط قرآن‌آموزان، اجرای سرود، و تقدیر از مربیان و قرآن‌آموزان برگزیده اشاره کرد.

این همایش به همت خانه های قرآن نبی اکرم(ص)، بقیه‌الله الاعظم(عج) و علم الهدی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین برگزار شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها