خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین:

دعوت از زیباکلام شیطنت بود/چرا به دانشجو اجازه سوال ندادند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین گفت: زیباکلام به دنبال به چالش کشیدن نظام است و حامیان امسال او برای دورکردنش از استیضاح طرح دوفوریتی تامین امنیت سخنرانی ها را ارائه می دهند.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۵۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

حجت الاسلام  شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون "سخنرانی اخیر صادق زیبا کلام در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) " اظهار کرد: با توجه به این سخنرانی ما با دکتر نائینی رئیس دانشگاه بین الملل به صحبت پرداختیم که آنان ادعا کردند که در واقع میدان یا کرسی آزاد اندیشی را در میان گذاشته اند که اصلاح طلب و اصولگرا با هم در صحنه حاضر باشند.

تقی خانی گفت: ما هرگز مخالف این موضوع نیستیم، مومن عاشق علم است حتی اگر مطلب از سوی منافق باشد اما یک موقع میبینیم که مطلب علمی است ولی یک موقع دیگر صحبت عناد و مخالفت است، در واقع باید دید که قرض و نیت چیست!؟

وی ادامه داد: باید پرسید که اگر قصد آزاد اندیشی بود آیا شخص دیگری در این زمینه وجود نداشت؟! زیبا کلام کسی بود که رضاخان؛ شخصی که با اسلام مخالف بود و جنایات فراوانی به بار آورده و 26000 زندانی مفقود الاثر در تاریخ خود داشته را مورد تقدیر قرار می‌دهد و او را حمایت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی افزود: اگر هدف بحث دین و اسلام بوده حوزه های علمیه ما باز است چرا منتقدان به آنان مراجعه نمی‌کنند تا شبهات‌شان برطرف شود!

تقی خانی دلیل دعوت زیبا کلام را اینگونه توضیح داد: چرا شماهایی که به دنبال علم هستید اجازه استیضاح ندادید؟ چرا ورود خبرنگاران به سخنرانی را ممنوع کردید! بنظر می‌رسد که بخاطر دولتیان و سیاسیون باشد و مشخص است که آنان مریض های سیاسی هستند.

وی یادآور شد: آنان خواستند اذهان را به این سمت معطوف کنند و نظام را به چالش بکشانند چرا که زیبا کلام زمانی مخالف خاتمی بود حالا از حامیان او شده و بر ضد رهبری در آمده است! روشن است آنان وحشت از سوال کردن و استیضاح دارند اگر این چنین نبود طرح دو فوریتی تامین امنیت سخنرانی را بنا نمیکردند.

حجت الاسلام  شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین در پایان گفتگو تصریح کرد: ما به مسئولین دانشگاه گفتیم اجازه دهید دانشجویان در برابر صحبت های زیباکلام سوال‌های خود را بپرسند، در ظاهر موافقت کردند اما در عمل شاهد بودیم که راه ندادند و در این عمل جز شیطنت چیز دیگری نمی‌بینیم.

تقی خانی خاطر نشان کرد: انقلاب ما برای اصلاح بود نه اصلاحات آمریکایی و منافقانه؛ طبق فرمایشات رهبری اصلاح طلب باید اصول گرا باشد و اصولگرا نیز اصلاح طلب، این که دهان دیگران را ببندند و فقط حرف های خود را بزنند یک رذالت است و ما اسم آن را صحبت نمی‌گذاریم.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها