خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) :

طرح دو فوریتی تامین امنیت سخنرانی ها از میوه چینی‌های انتخاباتی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: هدف از طرح در فراکسیون امید اولا بحث افکار عمومی است که می‌خواهند به سمت مسائل فرعی ببرند و دوم فرار از حل مشکلات و قول هایی است که دیگر توان انجام آن را ندارند.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۵۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون طرح دو فوریتی تامین امنیت سخنرانی ها اعلام کرد: با توجه به این طرحی که در مجلس اظهار شد نشان می‌دهد گویا برخی از نمایندگان از اینکه اولویت کشور امروز چیست مطلع نیستند و متاسفانه به نوعی مصاحمه می‌کنند.

وی ادامه داد: اولویت با این مسائل نیست این طرح ها جزء مشکلات دست چندم است، همانطور که همیشه گفته ایم مشکل اصلی کشور بحث اشتغال، تورم و رونق اقتصادی است.

معبودی تصریح کرد: طراحان برای فرار از مشکلات اصلی و اینکه در واقع نوعی فرافکنی مشکلات این طرح را ارائه دادند.

این مسئول ضمن اشاره به آزادی کشور اظهار کرد: به برکت این انقلاب آزادی در همه جا حاکم بوده و شاهدیم که در هیچ کجای دنیا اینگونه اجازه انتقاد نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل این پیشنهاد می‌تواند نزدیکی انتخابات باشد چرا که جماعتی که عملکرد قابل قبولی ندارد تا بتواند در اذهان عمومی پاسخگو باشند، بتوانند در انتخابات نتیجه بگیرند در این صورت مردم باید هوشیار باشند و توجه به تمام جوانب موضوع داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال "آیا این طرح مطابق با آموزه های دینی اسلام است" بیان کرد: روشن است که این طرح با اسلام تداخل دارد، بارها شده است که هم طیفان این اشخاص بدترین حرف‌ها را به نظام بسته اند، این در حالی که کسی دلسوز انقلاب و کشور است حرفی یا نقدی کرده فورا حرف از مجازات به میان می‌آید. این عمل هم خوانی و سازگاری با اسلام ندارد.

معبودی در پایان این گفت وگو از اهداف فراکسیون یادآور شد و تبیین کرد: هدف آنان از مطرح کردن این طرح در فراکسیون امید اولا بحث افکار عمومی است که می‌خواهند به سمت مسائل فرعی ببرند و دوم فرار از حل مشکلات و قول هاییست که دیگر توان انجام آن را ندارند و خواستند در پشت پرده بمانند و فضا را به نوعی تبلیغاتی کنند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها