در نشست با فعال اقتصاد مقاومتی مطرح شد

بسیج سازندگی الگوی موفق در اقتصاد کشور

بوشهر_ مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر گفت: گام دیگری که در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دیده می‌شود حرکت به سمت اقتصاد خود ساخته از درون مبتنی بر الگوهای بومی است که بسیج سازندگی یک الگوی موفق است.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۸۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج: علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر درنشست هم اندیشی با فعال اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید کود ورمی کمپوست مهندس مهدی میرشکار ، با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتی با ریاضت اقتصادی متفاوت است گفت:اقتصاد مقاومتی امری پویا، فعال، درازمدت است اما ریاضت اقتصادی یا مقاومت اقتصادی امری کوتاه مدت، انفعالی، بخشی و مربوط به شرایط بحرانی جامعه است .

فلاحی در ادامه افزود: گام دیگر که در بیانات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دیده می‌شودحرکت به سمت اقتصاد خودساخته از درون مبتنی بر الگوهای بومی است که بسیج سازندگی یک الگوی موفق است و باید مورد حمایت بیشتر قرارگیرد تا بیشتر بتوانددرحوزه اقتصاد مقاومتی موفق باشد .

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر با اشاره به لزوم مصرف صحيح و جلوگيري ازاسراف در راستاي فرمایشات مقام معظم رهبری (اقتصاد مقاومتي) و تأکید بر لزوم مديريت مصرف، به ارائه دیدگاه‌های مقام معظم رهبری دراقتصاد مقاومتی پرداخت وفرهنگ را نقش اساسی دراقتصاد مقاومتی دانست .

بسیج در پیشبرد اقتصاد نقش اساسی دارد

در ادامه مهدی میرشکار به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و افزود: این نشستهای هم اندیشی می تواند باب گفتگو را در همه حوزه ها ازجمله اقتصاد مقاومتی تبین نماید.ضمن اینکه بسیج سازندگی می تواند در پیشبرد کلی یک اقتصاد نقش اساسی داشته باشند.

وی در ادامه گفت : خود باوری وتعامل وتوجه به همه ارکان جامعه را ازمصادیق مهم وموثر در اقتصاد مقاومتی دانست.

درنهایت دراین هم اندیشی به جمع بندی پرداختند ونقش فرهنگ، باورهای مردم،توجه به توانمندی های داخل توام با تعامل و گفتمان سازنده با رویکرد مدیریت جهادی و توجه وافر به اقتصاد دانش بنیان و حمایت از بخش خصوصی را ازضروری های اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی برشمردند./انتهای پیام


ارسال نظرات