خبرهای داغ:
طی سال جاری؛

بیش از 200 پرونده در کمیسیون امور خاص بررسی شد

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: طی سال جاری، بیش از 200 پرونده در کمیسیون امور خاص بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بررسی شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا علی‌اکبربیک، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های با اهمیت حوزه مددکاری، مشاوره و اشتغال بنیاد استان، برگزاری کمیسیون موارد خاص است.

وی ادامه داد: کمیسیون امور خاص مددکاری و اشتغال در راستای بررسی و رفع مشکلات خاص برخی از خانواده‌های شاهد و  ایثارگر تشکیل می‌شود.
علی‌اکبربیک افزود: مشکلاتی که قابل برطرف شدن و پیگیری در بنیادهای شهرستان‌ نبوده به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارجاع داده می‌شود تا در کمیسیون امور خاص بنیاد استان با حضور اعضا بررسی و رسیدگی شود.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه کمیسیون خاص بنیاد استان به صورت منظم هر ماه تشکیل می‌شود، گفت: اعضای شرکت کننده این کمیسیون معاونین، رئیس حراست، بازرسی و روسای  مددکاری و اشتغال به ریاست غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان هستند.
این مسوول تبیین کرد: مشکلاتی که در کمیسیون مطرح می‌شود توسط اعضا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با اتخاذ تصمیم مناسب مشکل ایثارگر برطرف گردد، در غیر این صورت برای تصمیم‌گیری نهایی به بنیاد مرکز ارجاع می‌شود.
وی اذعان کرد: طی سال جاری، 11 جلسه کمیسیون خاص در بنیاد استان قزوین برگزار شده و بیش از 200 پرونده در کمیسیون امور خاص بنیاد استان قزوین مورد بررسی قرار گرفته است.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: بیشتر مشکلات مطرح شده در کمیسیون امور خاص، درمان، مسکن، اشتغال و معیشتی بوده است

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها