خبرهای داغ:
کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)برگزار می شود:

مسابقات هندبال دانشجویان پسر سراسر کشور

مسابقات هندبال دانشجویان پسر سراسر کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۷۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر صادقی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر گفت : از 26 بهمن تا 4 اسفند مسابقات هندبال دانشجویان سراسر کشور با حضور 14 تیم از 14 دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود .

مدیر کل تربیت دانشگاه با اشاره به سابقه برگزاری این مسابقات در وزارت علوم گفت : این مسابقات هر دو سال یک بار برگزار می شود که سطح این مسابقات بسیار بالا و درخور است .

دکتر صادقی با اشاره به سابقه میربانی خوب دانشگاه و همچنین تعامل با وزارت علوم گفت: امسال وزارت دانشگاه بین المللی میزبان مسابقات پسران و دانشگاه سبزوار میزبان مسابقات دختران است .

وی به همکاری اداره تربیت بدنی استان اشاره کرد و گفت :از امروز 250 نفر در قالب 14 تیم وارد قزوین می شوند و در هتل ورزش اسکان خواهند داشت همچنین در حاشیه این مسابقات از جاذبه های مذهبی و تاریخی شهر قزوین را به دانشجویان معرفی خواهیم کرد.

گفتنی است افتتاحیه این مسابقات 27 بهمن ساعت 9 صبح در سالن ورزشی سایت اموزشی دانشگاه با حضور دکتر پورکیانی مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم ، دکتر نادریان رییس انجمن هندبال وزرات و مسولان و مدیران استانی و دانشگاهی برگزار خواهد خواهد شد.

9001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها